خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مربیان پاری‌سن‌ژرمن و بایرن پس از فینال لیگ قهرمانان چه گفتند؟

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن با وجود شکست برابر بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش راضی است. او تاکید کرد که اگر گل نخست را به ثمر می رساندند قهرمان می شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ تن به شکست و نتوانست برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از بازی گفت: برای پیروزی و قهرمانی هر آنچه که در توان داشتیم رو کردیم. با قلب خود بازی کردیم. هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. اگر گل او را به ثمر می رساندیم می توانستیم شب متفاوتی را تجربه کنیم.

او ادامه داد: همه آنچه که نیاز داشتیم گل نخست بود. فرصت های خوبی را خلق کردیم اما بایرن به گل رسید. اگر ما گل او را می زدیم نتیجه برعکس می شد.

توخل درباره نیمار گفت: من به نیمار افتخار می کنم. او یک بازی بزرگ دیگر را به نمایش گذاشت و به تیم کمک کرد. درباره ام باپه هم باید بگویم که مصدومیتی که داشت باعث شد تا شرایط قبل را نداشته باشد. او چندین جلسه تمرینی را از دست داد و حتی حضورش در  این چند دیدار هم معجزه بود.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن افزود: در فوتبال باید قبول کرد که شانس هم نقش زیادی دارد. ما نشان دادیم که توان رقابت کردن با بهترین تیم های جهان را داریم. ما تیم خوب و قوی نشان دادیم و باید به خود افتخار کنیم. جایی برای نگرانی وجود ندارد. همه چیز خوب است و به کار خود ادامه می دهیم.


سرمربی بایرن مونیخ از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به نقل از کیکر، بایرن مونیخ با شکست پاری سن ژرمن توانست جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا بالای سر ببرد. هانس فلیک از قهرمانی بایرن بسیار خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت.

او گفت: من به این تیم افتخار می کنم. وقتی هدایت بایرن را در نوامبر برعهده گرفتم وضعیت تیم خوب نبود و حرف های زیادی را شنیدم اما توانستیم که یک تیم رویایی بسازیم. پیشرفت ما خیره کننده بوده است.

فلیک ادامه داد: من به تیمم اعتماد کامل داشتم. بازیکنانی در اختیار داشتم که میل سیری ناپذیری به پیروزی و قهرمانی داشتند و در نهایت هم به آنچه که می خواستند دست پیدا کردند. ما عملکرد گروهی باور نکردنی در فینال داشتیم و با شایستگی به عنوان قهرمانی دست پیدا کردیم. به این بازیکنان افتخار می کنم.

سرمربی بایرن در ادامه صحبت  های خود گفت: بازی در سطح بالایی بود. هر دو تیم فرصت های را روی دروازه ها خلق کردند. ما بهترین دروازه بان جهان را در اختیار داریم و اجازه نداد که دروازه ما باز شود. بسیار قبل از بازی می پرسیدند که بایرن چگونه برابر این خط حمله قدرتمند پاری سن ژرمن دوام می آورد اما ما توانستیم دروازه خود را در این دیدار هم بسته نگه داریم. شب بسیار خوبی را تجربه کردیم.

فلیک ادامه داد: شرایط را برای حریف سخت کردیم. همه بازیکنان حتی لواندوفسکی به خط دفاعی کمک کرد. هم تیم خوب بازی کردند و توانستیم با شایستگی به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی بایرن درباره درخشش کومان در این دیدار گفت: شاید او با این گل خود را از زیر سایه ریبری و آرین روبن خارج کرد. کومان استعداد شگفت انگیزی دارد. او امشب نشان داد که توان گلزنی هم دارد و بسیار خوشحالم که درخشید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا