خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای توییتر هاشمی چیست و در دست کیست؟

از ساعتی پیش با هجمه ی افراطیون و بی.بی.سی و ادعای تناقض سخنان رهبری و توییتری ناقص منتسب به هاشمی رفسنجانی، ادعاهایی درباره ی این حساب توییتری  شده، این پرسش ها مطرح است که: حقیقت ماجرای توییتر هاشمی چیست؟ توییتر هاشمی دست کیست و چرا هاشمی روحش از توییت ها و مطالب سایت بی خبر است؟

طبق اخبار رسیده به خبرنگار انصاف نیوز، علت اصلی اشکال و اختلاف فاحش رفتاری تیم رسانه ای آیت الله هاشمی به این شرح است:

اکانت منتسب به آیت الله هاشمی در اختیار فردی به نام «محمودی» است. او سردبیر سایت هاشمی رفسنجانی (سایت دفتر هاشمی) است که حساب توییتر و تلگرام نیز در اختیار اوست. این فرد با دسترسی به مصاحبه ها و سخنرانی های قدیمی هاشمی و بر اساس شرایط روز، بخشی از سخنان او را گلچین و منتشر می کند که بعضی از آنها در این مدت باعت ناراحتی و حتی عصبانیت شدید آیت الله هاشمی شده؛ مثل ماجرای قهر رهبر انقلاب از آیت الله مصباح در قبل از انقلاب که کاملا بدون هماهنگی هاشمی منتشر و البته با اشکالاتی جدی منتشر شد.

بنا بر این گزارش، او بارها به دلیل انتشار مطالبی بدون هماهنگی با تشر و واکنش تند هاشمی و نزدیکانش مواجه شده و سه بار تا مرز اخراج پیش رفته است.

روابط عمومی مجمع نیز در قبال مطالب تند و غیراصولی این فرد که بر اساس تشخیص خود مطالب را در توییتر و تلگرام منتشر می کند، با کوتاهی تاکنون واکنشی نشان نداده است.

بنا بر پیگیری از نزدیکان هاشمی، او از انتشار چنین مطالبی کاملا بی خبر است و هیچ یک از مطالب سایت و توییتر با او چک نمی شود و به اصطلاح، روح هاشمی از مطالب «سایت هاشمی رفسنجانی» و توییترش بی خبر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یه بار توی آینه خودتونو نگاه کنید، گوش درازی خودتونگ به بقیه نسبت ندین دیگه
    خود خر پنداری هم حدی داره

  2. اخه ادم های نادان این یکی را تکذیب کردید مگر گاف ها و انحرافات فکری و سیاسی هاشمی و خانواده اش یکی دوتاست که با این ماله کشی ها رفع بشه؟؟؟؟
    ضمنا این یک پیام غیرمستقیم به دولت راستگویان هم هست که در یکسال اینده تکلیف خودشون را با هاشمی و مقام رهبری یک کاسه کنند. گاهی به نعل گاهی به میخ میشه همین افتضاحات هاشمیسم.
    امسال را باید سال تسویه حساب انقلاب با جریان جدید نفاق دانست و الا یقین بدونید فتنه اکبر حتمی و خطرناک تر ظاهر می شود.

  3. ایشان مگه حرف اشتباهی زده که ایجور به دروغ سعی در ماست مالی دارید ؟؟؟! با موشک کی رویش نوشته شده اسرائل باید از روی زمین محو شود مگر می شود با دنیا تعامل کرد ؟؟؟؟؟؟!! واقعا سایتان ابروی اصلاح طلبان را برده متاسفم برای سایتون

  4. قطعا آیت الله هاشمی فردی بزرگ و انقلابی است و در انتخابات اسفند ماه مشخص شد با این همه هجمه اما همچنان محبوب دلهاست
    اصلا هم کاری به به خوب و بد تویییت ندارم
    اگر دلیل توییت این باشد به نظرم توجیه

  5. یکم فکر کن انصاف نیوز و بعد منتشر کن
    آیت الله اینقدر ناتوان است که بصورت رسمی از طریق دفتر خودشان واکنش نشان دهد و آن را تکذیب کند !؟
    آن منبع مطلع هدف دیگری را دنبال میکند و آن تخریب آیت الله است
    چون این حساب توییتر هم اصلاحیه داده و هم در سایت معرفی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا