خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نشست‌های بی‌حاصل و طبل‌های توخالی

اجلال قوامی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «نشست‌های بی‌حاصل و طبل‌های توخالی» نوشت:

نشست شورای اطلاع رسانی در حالی در استانداری کردستان برگزار شد که هر سال چنین نشست هایی بدون هیچ گونه خروجی قابل تاملی صرفا برای نمایش اطلاع رسانی با دعوت از رسانه ها برگزار می شود. برگزار کنندگان این نمایش ابتذال کمترین نسبت و سنخیتی با رسانه و اطلاع رسانی ندارند و از بد حادثه در این وادی قدم گذاشته اند. وقتی فیلمبردار مجالس عروسی و یا بنگاه چی در نقش روابط عمومی این اداره و آن نهاد میزبان و دعوت کننده می شود بهتر از این انتظار نمی رود.

نشست شورای اطلاع رسانی در حالی برگزار شد که بسان همیشه خبرنگاران کارت هدیه ای حضوری پر شمار داشتند. آنان به امید گرفتن کارت هدیه و گرفتن رپرتاژ به این نشست ها می آیند تا بلکه فلان‌معاون و مدیر گوشه چشمی به آنان داشته باشند‌. نه از پرسشی که محل مناقشه باشد خبری هست و نه از سوالی که بیان کننده وضعیت موجود این روزها باشد. ساکت و آرام دست به سینه تا پایان نشست مطبوعاتی می نشینند. گویا اشتباهی آمده اند و خبرنگاری و پرسشگری جامه ای نیست که به قامت آنان دوخته شده باشد. از جاده انصاف نباید خارج شد، سخنان یکی از روزنامه نگاران در این نشست را باید به چشم دید و آن را زبان گویای محذوف شدگان دانست.

هم روابط عمومی ها فشل و بی خاصیت اند و هم‌رسانه های اخته که با این نام کاسبی می کنند. رسانه های زرد چهار صفحه ای و هشت صفحه ای که تیراژشان کمتر از ۱۰۰ نسخه و تاثیرگذاری شان کمتر از صفر است. روابط عمومی که جایگاه و تاثیرگذاری یک رسانه را مطلع نیست و بدان آگاه نیست و در هر نشستی سیاهی لشکر راه می اندازد برازنده این نام‌ نیست. خنده آورتر اینکه چند روز پیش یکی از همین روابط عمومی ها مراسم پاسداشت از خبرنگاران ورزشی برپا کرد و آنانی که با این نام روی سن رفتند و تجلیل شدند کمترین شباهتی به این صفت نداشتند. چه بسیار روابط عمومی هایی که با این رسانه های زرد به بده بستان مشغول اند و از این راه ارتزاق می نمایند. این نشست ها ی بی حاصل با این طبل های توخالی که همانا رسانه های زرد هستند ره به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا