خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی ارتش: هجمه معاندان به سربازی بی‌اثر شود

امیر تقی‌خوانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی  و سخنگوی ارتش گفت: از بین ۴۸ هزار شهید  ارتش،  ۳۹ هزار شهید از سربازان هستند، ضروری است که معاونت صدا در این فضا ورود کند و کار معاندان در خصوص هجمه به خدمت مقدس سربازی را بی‌اثر کند.

به گزارش  ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، نشست فعالان عرصه نشر فرهنگ ایثار و شهادت و معاونت صدای رسانه ملی با محوریت تولید کتاب گویا و تاریخ شفاهی، صبح امروز با حضور امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی‌خانی» معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش، امیر سرتیپ محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ارتش، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و «حمید شاه‌آبادی» معاون صدای رسانه ملی، در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

امیر  سرتیپ دوم تقی‌خانی در این نشست با اشاره به اهمیت نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: واقعا ضروری است به حوادث مرتبط به دفاع مقدس بپردازیم هر چقدر در این مسیر گام برداریم توشه آینده جوانان خود را مهیا کرده ایم که انتشار کتاب گویا در معاونت صدا یکی از این اقدامات موثر است که می تواند در ترویج کتابخوانی اثرات مثبتی بگذارد.

وی در ادامه گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران مراکز متعددی برای انتشار کتاب وجود دارد که در این راستا حرکت می کنند. معاونت صدا و هنرمندان رسانه ملی برای تولید کتاب صوتی می‌توانند کتاب‌های شاخص را انتخاب و منتشر کند.

سخنگوی ارتش ادامه داد: کار موثر در این حوزه این است که این همکاری دو سویه باشد و در انتخاب آثار منتشر شده در مجموعه ارتش مشارکت فعال وجود داشته باشند.

سرتیپ دوم تقی خانی در ادامه افزود: از بین ۴۸ هزار شهید ارتش، ۳۹ هزار شهید از سربازان هستند، ضروری است که معاونت صدا در این فضا ورود کند و با شمردن نقش آفرینی سربازان در دوران  جنگ تحمیلی و سالهای پس از آن، کار معاندان در خصوص هجمه به خدمت مقدس سربازی را بی‌اثر کند. همچنین در تبلیغ توانمندی‌های ارتش توجه ویژه داشته باشند. ما نباید اجازه دهیم که معاندان نظام پیکره واحد نیروهای مسلح را خدشه‌ای وارد کنند و خدمت مقدس سربازی از جمله موضوعات بسیار مهمی است که با حضور پرشور جوانان از دوران دفاع مقدس تا کنون تقویت قدرت دفاعی و امنیت مرزها را بدنبال داشته است و این امر مهم با حضور هنرمندان کتاب گویا میسر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا