خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجمع روحانیون: اصلاح طلبان به نفع وحدتشان گذشت کنند

به گزارش انصاف نیوز، روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز خبر داد:

جلسه ی مجمع روحانیون مبارز عصر روز دوشنبه به ریاست سید محمد خاتمی و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در ابتدای این جلسه اخبار فرهنگی و سیاسی و اخبار حوزه های علمی مورد توجه اعضا قرار گرفت. پس از آن گزارشی از جلسات اخير شورای اصلاح طلبان و ساز وكار اينده اين شورا به مجمع ارایه شد.

مجمع روحانیون مبارز با توصیه به همگرایی احزاب اصلاح طلب از آنان خواست تا از همه ی ظرفیت خود برای ایجاد وحدت و همدلی برای آینده سياسی ایران سربلند استفاده کنند و از طرح مسائل قابل گذشت چشم پوشی کنند.

اعضای مجمع در این جلسه یاد و خاطره شهیدان منا را گرامی داشتند و برای آنان از خداوند متعال روح و رضوان مسئلت کردند، مجمع روحانیون مبارز ضمن تاکید مجدد بر بی کفایتی آل سعود در اداره حرمین شریفین که در پیام مقام معظم رهبری قاطعانه و با صراحت تبیین شده است و حوادث سال گذشته در اطراف کعبه معظمه و در منا بهترین دلیل آن است، رفتار نسنجیده ی آنان را که سبب محرومیت ایرانیان از انجام فریضه حج شد محکوم می کند.

مجمع روحانیون مبارز با تجلیل از نام و یاد حجت الاسلام والمسلمین واحدی دامغانی عضو این مجمع که سال گذشته در شمار خیل شهیدان منا به دیدار معبود خویش شتافت به خانواده آن مرحوم و تمامی خانواده های شهیدان حج سال گذشته تسلیت می گوید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا