خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت استراماچونی به استقلال؟!

در حالی که شنیده‌ها از احتمال بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال خبر می‌داد یکی از معاونان این باشگاه گفت: سایت های ایتالیایی فکر کردند که ما می خواهیم استراماچونی را برگردانیم. در حالی که بحث ما در خصوص مسائل مالی و مطالبات آن ها بود.

مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره انتشار خبری مبنی بر بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال در رسانه های ایتالیایی گفت: این مساله فقط در حد گمانه زنی است. در جلسه ای که ما برگزار کردیم خبرگزاری ها حضور نداشتنند. جلسه خصوصی بوده است و آقای استراماچونی و فدریکو پاستورلو خواستند که به هیچ وجه عکسی گرفته نشود. سایت های ایتالیایی فکر کردند که ما می خواهیم او را برگردانیم. در حالی که بحث ما در خصوص مسائل مالی و مطالبات آن ها بود.

او ادامه داد: یک سری پیشنهاداتی در خصوص پرداخت مطالبات استراماچونی مطرح شده است و آقای استراماچونی هم خواست تا وکیلش مشورت کند. او یک پرونده باز در فیفا دارند و می خواهد طوری پیش برود که آن پرونده در فیفا به مشکل نخورد و بتواند مطالبات خود را دریافت کند. ما منتظر خبر ایشان هستیم که اطلاعات لازم را بدهد و بعد از تایید، ما پرداختی ها را انجام دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا