خرید تور تابستان ایران بوم گردی

به کجا چنین شتابان

علی‌اکبر جوانفکر در یادداشتی تلگرامی با عنوان «به کجا چنین شتابان» نوشت:

به دنبال مخالفت دکتر احمدی‌نژاد با حمایت ایران از طالبان و تشریح خطرات پس از استیلای این گروه جنایتکار در افغانستان و همچنین پرده برداری ایشان از ماهیت یک باند فاسد امنیتی و خسارات سنگین آن به منافع کشور و ملت ایران، یک مقام ارشد امنیتی به دکتر احمدی نژاد هشدار داده است که اگر این اظهارات خود را متوقف نکند با اطرافیان و نزدیکان ایشان برخورد خواهد شد.

این تهدیدهای شرم آور، به‌وضوح بر این حقیقت تلخ صحه می گذارد که احکام سنگین قضایی علیه اطرافیان و دوستان دکتر احمدی نژاد طی سالهای اخیر، به‌ویژه علیه آقایان حمید بقایی، اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر جوانفکر به طور کامل، تحت تاثیر، اعمال نفوذ و پرونده سازی های صورت گرفته از سوی نهادهای امنیتی صادر شده است.

تهدید دکتر احمدی نژاد از سوی یک مقام ارشد امنیتی دایر بر برخورد با اطرافیان ایشان همچنین بازتاب روشنی از برخی رفتارها و تصمیمات غلط و غیرقانونی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی است که وقتی به متهم دسترسی ندارند، نزدیکان او را تحت فشار قرار می دهند تا متهم خود را تسلیم کند.

بنده به عنوان یک شهروند ایرانی از اینکه دولت ایران از طالبان که دستش به خون مردم مظلوم افغانستان و به‌ویژه 10 دیپلمات و خبرنگار ایرانی در شهر مزار شریف آغشته است و همچنان سرگرم ارتکاب جنایت و تجاوز به نوامیس مردم افغانستان است، احساس شرم و گناه می کنم و بلند کردن فریاد اعتراض به این تصمیم را یک وظیفه انسانی و دینی می دانم.

اگر تصمیم ایران به حمایت از طالبان، ثمره مذاکرات دولت روحانی در وین باشد، بدون تردید ملت ایران هرگونه منافع مادی و سیاسی ناشی از اتخاذ این تصمیم غیرانسانی را برخود حرام می داند و آن را نمی پذیرد.

کسانی که از یک سو حمایت ایران از گروه طالبان را توجیه می کنند و از سوی دیگر افرادی مانند دکتر احمدی نژاد را تهدید به برخورد می کنند، آیا متوجه هستند که به ترسیم چه تصویری از ایران برای جهانیان مشغول اند!؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا