خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسئول کارزار اعتراض به وضعیت تهران در محرم کیست؟

علی کاظمی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «مسئول کارزار اعتراضات و تجمعات مردمی برای وضعیت تهران در استقبال از محرم کیست؟» نوشت:

«مسئول کارزار اعتراضات و تجمعات مردمی برای وضعیت تهران در استقبال از محرم کیست؟

چند سوال در صفحه توییتر که مخاطبی اندک دارد؟ یا سخنان نسنجیده و شتابزده دو معاون شهردار که از سنجیده و به موقع سخن گفتن بی بهره اند؟‌‎

دو روز مانده به محرم سوال شدکه چرا هنوز سیاهی‌ها به انداره سال‌های قبل زده نشده، پاسخ‌های شنیده از شهرداری متفاوت بود.

پاسخ اول گازانبری بودو سکوت کردیم،

پاسخ دوم گزارشی از اقدامات انجام شده بود و گفتیم، همه شهر را ندیده بودیم و نظرات بر اساس نمونه های خودمان بود، که البته نمونه ها هم زیاد بود.

در این بین ماجرای میدان جمهوری اسلامی پیش آمد. عکسی در یکی از صفحات شخصی یکی از کاربران فضای مجازی منتشر شد که مخاطب اندکی هم داشت و کسی از آن خبر نداشت، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری به سرعت واکنش نشان داد و با توییت و بیانیه و مصاحبه تلویزیونی و انتشار آن همه را خبردار کرد.

توده های عوام مردمی که حساسیت‌شان در پی نامگذاری های اخیر بالا رفته بود، با بیانیه‌های مرکز ارتباطات همه موضوعات را به هم گره زدند.

اما پاسخ سوم و متفاوت شهرداری که بنزینی بر روی این هیزم آماده اشتعال شد، پاسخهای پی در پی آقای جوادی یگانه بود. “پارچه نبود،از اول بنا نبود سیاهپوش کنیم، برنامه برای روز ۵ به بعد بود” و آخرین آن که گفت:  معاونت فرهنگی وظیفه سیاهپوش کردن شهر را ندارد.

و اما در شورای شهر با یک سردرگمی، عامل این اتفاقات را در بین رقبای سیاسی خود جستجو می کنند و دلخور می شوند که این چه بی اخلاقی است.

جناب آقای اعطا، جناب آقای حق شناس، با کمال احترام و ارادت سوالی دارم.

آیا به همان اندازه که این کارزار را به رقبای سیاسی و دوستان منتقد خود نسبت دادید، نقش نوع واکنش رئیس مرکز ارتباطات و معاون فرهنگی را هم مورد بررسی قرار دادید؟

مواضع سردار یزدی تا حدودی بیانگر این است که رقبای سیاسی شما نقشی در این کارزار نداشته اند.

متاسفانه روابط عمومی ها کار حرفه ای را در پاسخگویی سریع و انتشار گسترده پاسخ می پندارند و مرکز ارتباطات شهرداری هم از این ویژگی مستثنی نیست.

گاهی اوقات کار حرفه ای در سکوت کردن است و گاهی اوقات در اصلاح فوری عمل خطا!

بی شک دولتی شدن آیین محرم به سود جامعه و مکتب حسینی نیست، آنچه دلها را آزرده می کند، انتشار خلاف واقع اطلاعات است.

وقتی طبق سخنان اقای جوادی قرار نیست کاری شود، که شاید صلاح هم در این است، درست نیست که گفته شود فلان کارها را کرده ایم. باید دلایل لزوم تنجام نشدن بیان شود.

‌بنابر این سخن کوتاه می کنم و بیشتر مصدع اوقات نمی شوم.

دوستانه عرض می کنم، گاهی اوقات شک مقدمه یقین است و گاهی اوقات هم مقدمه گمراهی!

از نظر بنده ظن‌هایی که تاکنون داشته اید، شما را از رسیدن به حقیقت دور کرده است.

مشکل اساسی را باید در ضعف و ناتوانی معاون محترم شهردار در سخن گویی، که از قضا یکی شان سمت سخنگویی هم دارد جستجو کنید.

متاسفانه تبعات سخنان نسنجیده بیشتر از سخن گفتن است و مدیریت شهری اکنون چوب سخنان نسنجیده افرادی را میخورد، که در سایه ظن شما به رقبایتان، در امانند.

والسلام»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا