خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه به حاتمی‌کیا درباره‌ی روستای ابوالفضل

محمد تاجیک، خبرنگار حوزه سینما، در نامه‌ای به ابراهیم حاتمی کیا درباره‌ی روستای ابوالفضل اهواز وضعیت آن را به شاهدی مثل گروگانگیرهای آژانس شیشه‌ای تشبیه کرد.

متن نامه‌ی تاجیک که به انصاف نیوز ارسال شده در پی می‌آید:

سلام آقای حاتمی کیا، خوبین؟ چه خبر؟ این روزها احتمالاً باید در جریان وقایع تلخ روستا ابوالفضل اهواز قرار گرفته باشید، وقایع این روستا را که در رسانه‌های داخلی و خارجی پی گیری می‌کنم یاد فیلم خروج آخرین ساخته شما می‌افتادم، فارغ از اینکه آن فیلم فیلم خوب و یا بدی بود، شاید برای افراد دیگری هم این اتفاقات آن روستا، یاد آور فیلم خروج باشد …

در برخی توییت‌ها دیدم که با اشاره به ماه محرم، تاکید شده بود که عزاداری برای حضرت ابوالفضل مستحب است و دفاع از مردم روستای ابوالفضل واجب است.

فیلم دغدغه‌مند و آسیب شناسانه و پیشگویانه “خروج” فارغ از اینکه فیلم خوبی است یا بد، خب بهانه خوبی است برای پرداختن معضلات مردم مظلوم روستاهایی مثل ابوالفضل اهواز …

حتی سکانس درگیری بین روحانی نماینده روستاییان با یک مأمور امنیتی، یاد آور خیلی از دیگر فیلم‌های شماست.

آقای حاتمی کیا حالا که در ماه محرم ماه عزاداری سرور آزادگان جهان هستیم به نظرم وظیفه هر انسان آزاده‌ای واکنش به اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز است.

نامه‌هایی که همواره خطاب به شما در سال‌های اخیر نوشته‌ام هیچ توقع واکنشی نداشته‌ام شما در واقع همانند گروگانگیرهای فیلم آژانس شیشه‌ای، فقط یک شاهد هستید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا