خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ سیدحسن نصرالله به توهم نادر طالب‌زاده

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی شب عاشورای خود گفت: «فیلم انفجار در بندر بیروت که در آن موشکی در حال اصابت به محل انفجار است، ساختگی بود».

به گزارش انصاف نیوز نادر طالب‌زاده، مستندساز و مجری تلویزیون اندکی پس از انفجار بندر بیروت در گفت‌وگو با تسنیم مدعی شده بود: «موشک اول دریا به دریا بوده و موشک دوم به‌طول 9 متر و قدرت تخریب مشخص شلیک شده است و اصابت آن توسط افراد ثبت و دیده شده است. پس اینکه ما امروز حزب‌الله را تنها بگذاریم و بگوییم انفجار براثر یک انبار آمونیوم نیترات بوده است، کافی نیست. موشک دومی که شلیک شده، احتمالاً از یک هواپیمای اف16 بوده، موشکی که تاکتیکال و هدایت‌شونده و هسته‌ای است و در تمامی تصاویر دیده می‌شود؛ این تصاویر هیچ‌کدام قلابی نیست و همگی تست شده‌اند. برای من ویدیویی ارسال کردند که توانستم فریم‌هایی را تحلیل کنیم. شیئی در این فیلم تشخیص می‌دهیم که به‌نظر می‌آید موشکی باشد که به‌سمت انبار می‌آید. با توجه به روشنایی روز تشخیص‌ها این است که یک موشک هدایت‌پذیر بوده است، از نظر ویرایش ویدیویی نیز بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که ویدیوها دستکاری نشده است. تصویر پیکسلی خود موشک نیز کاملاً بی‌نقص است و به‌نظر می‌آید بین آتش‌سوزی اول و دوم فاصله‌ای قابل‌توجه وجود داشته است. شماری از افراد توانسته‌اند این حادثه را فیلمبرداری کنند از جمله فیلمبرداری مادون قرمز، این ویدیوها را نیز تحلیل و بررسی کردیم توانستیم به تصویری واضح از چیزی برسیم که ظاهراً یک موشک سطح به سطح اسرائیلی با بیش از 9 متر طول است»

دبیر کل حزب‌الله لبنان ساعتی قبل در سخنرانی شب عاشورا تاکید کرد: « فیلم انفجار در بندر بیروت که در آن موشکی در حال اصابت به محل انفجار است، ساختگی بود».

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف جان
    من طرفدار طالب زاده نیستم

    اگه نصرالله الان نفس میکشه بخاطر پول های مردم ایرانه. که بدون رضایت به جیب نصرالله میره.

    8
    19
    1. متاسفم واقعا!شماببین امریکا،سعودیها،اماراتیها،ودیگرکشورهابرای بسط وتوسعه افکارمنحرف خودشون چه پولهایی خرج میکنن شگفت زده میشی قطعا!شمالطفاازطرف مردم ایران نظرنده_ترامپ گفت دراین۸سال ایران۱۶میلیارددلاردرسیاست خارجی خودش هزینه کرده!دلاری۵هزارحساب کن در۸۵میلیون نفرتقسیم کن ببین چقدرپول تویه!!!
      #غیرت_دینی

      10
      5
    2. شما از طرف خودت صحبت کن چون من راضی ام امثال من هم زیادن که راضی هستن مثل شما هم هستن که ناراضی هستن پس نمیتونی بگی همه ناراضی ان
      ما اگر به حزب الله کمک نکنیم الان کنار مرز خودمون باید با اسرائیل میجنگیدیم

      17
      6
  2. بنام خدای با انصافـ…
    تحلیل فیلم مذبور توسط کارشناسان غربی و آمریکائی صورت گرفته بود نه توسط آقای طالب زاده.
    ایشان تنها در برنامۀ عصر شبکه افق نقل قول میکردند.
    لینک کارشناسی فیلم:
    https://www.yjc.news/00VHxT
    حالا که ایشان در بین ما نیستند و با شهادتشون جواب کوته نظری و تهمت های ما را دادند.
    متوهم ما هستیم و نه او
    روحت شاد عمو نادر

  3. توهم عمه ات داره. چرا با نفهمی تیتر زدی؟!موضع گیری طالب زاده کاملا خیرخواهانه بوده حالا فیلم هم ساختگی هم باشه یا نباشه. بد نیست کمی شعور داشته باشی بی انصاف. انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا