خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن نامجو اتهام تعرض جنسی را رد کرد

محسن نامجو، خواننده و نوازنده ایرانی، اتهام‌ آزار جنسی و اقدام به تجاوز را که علیه‌اش مطرح شده بود “شایعه” خوانده و گفته این اتهام‌ها را “قویا” رد می‌کند.

به گزارش بی‌بی‌سی، او با انتشار ویدئویی به ادعاها پاسخ داده و گفته اتهام‌ها مربوط به حدود هفت سال پیش است و همان موقع هم آنها را رد کرده بود.

در طول چند هفته گذشته، زنان ایرانی بسیاری، بیشتر با نام مستعار، بعضی چهره‌های شناخته شده را به آزار و تجاوز جنسی متهم کرده‌اند. نام محسن نامجو هم در این میان مطرح شده است. آقای نامجو که به اقدام به تجاوز متهم شده، این ادعاها را “تسویه حساب شخصی” می‌داند. او گفته اگر لازم شود از افرادی که این اتهام‌ها را مطرح کرده‌اند، شکایت خواهد کرد.

سه روز پیش زنی به نام “ماهی” که نام مستعار است در توییتر محسن نامجو را به اقدام به تجاوز و خشونت جنسی متهم کرد و گفت زمانی که آمریکا در خانه دوستش بوده آقای نامجو به او تعرض کرده است. ماهی همچنین ادعا کرده که این مورد را به پلیس گزارش کرده است.

آقای نامجو در همین ویدیو می گوید که هیچ مرجع قضایی این اتهامات را وارد ندانسته‌ است.

محسن نامجو گفته “بسیار غمگین” است که این ماجرا بر چهره هنری او اثر گذاشته و “حتما بعضی از دوستان یا حتی افراد خانواده” یا علاقه‌مندان آثارش، دیگر او را مثل گذشته نمی‌بینند. او گفته می‌داند که چنین موضوعی را با بیانیه نمی‌تواند پاک کند و امیدوار است که گذر زمان، رفتار، آثار و نوشته‌هایش او را از این ماجرا “مبرا” کند و حقیقت هرچه هست سریع‌تر آشکار شود.

محسن نامجو می‌گوید “به عنوان یک مرد ایرانی به خاطر تمام تبعیض‌ها و ظلم‌هایی که به زنان ایرانی شده” عذر می‌خواهد و حاضر است هر کمکی لازم باشد برای آموزش در این زمینه، مخصوصا آموزش مردان انجام دهد تا همه در دنیای بهتری زندگی کنند.

اخیرا آیدین آغداشلو، نقاش مشهور ایرانی هم اتهام تعرض جنسی را که علیه او مطرح شده بود، تکذیب کرد و گفت حق اعتراض حقوقی را برای خود محفوظ می‌داند.

سارا امتعلی، کارشناس آموزش که سال‌ها در ایران خبرنگار بوده، در توییتر نوشت ۱۴ سال پیش آقای آغداشلو در دفترش او را آزار داده است.

پاسخ فرزند کیارستمی و ادعای عجیب مانیا اکبری

حذف نقاشی آیدین آغداشلو از جلد «شازده احتجاب»

آیدین آغداشلو: خواسته‌ای را به کسی تحمیل نکرده‌ام

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا