خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استراماچونی به استقلال برمی‌گردد؟

جانلوکا دی مارتزیو از نزدیک شدن آندره‌آ استراماچونی به استقلال خبر داد.

به گزارش ایسنا، جان لوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی در مطلبی نوشت استقلال دوباره برای آندره استراماچونی تلاش می کند. دسامبر سال ۲۰۱۹ بود که پس از شش ماه مربی سابق اینتر به دلیل اختلافاتی که با این باشگاه داشت، ایران را ترک کرد و باعث ناآرامی در بین هواداران شد که حتی امروز نیز عاشق او هستند.

از آن روز در باشگاه ایرانی چیزهای زیادی تغییر کرده است: رئیس جدید – هیات مدیره – و مدیر – عامل – جدید اکنون خواهان بازگشت استراماچونی هستند. در روزهای اخیر مدیران استقلال به رم رفتند تا پیشنهاد مهمی را به نماینده مدیر ارائه دهند: قراردادی سالانه با ارقام بسیار بالا.

استراماچونی چند روز طول کشید تا با خانواده‌اش تصمیم بگیرد. او اخیراً برای سومین بار پدر شده است و همچنین در فکر مشکلات سفر به خاطر شیوع کرونا است.

از طرف دیگر استراماچونی عنوان کرده بود: برای من در ایران، فقط استقلال می‌تواند هدف باشد. همچنین در ایران نیز یک قانون جدید وجود دارد که توسط اتحادیه فوتبال وضع شده است که می‌تواند به نفع چند خارجی، از جمله استراماچونی باشد. در حقیقت، بعد از ویروس کرونا، ارز ایرانی (ریال) ارزش خود را از دست داده و فدراسیون ورود خارجی‌های جدید را ممنوع کرده است به استثنای کسانی که قبلاً در ایران بوده‌اند، دقیقاً مانند استراماچونی که این مسئله به سود او خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا