خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قتل وحشتناک داماد با ۴۷ ضربه چاقو

همشهری‌آنلاین نوشت: چندی قبل رهگذران جسد خونین مرد جوانی را در حاشیه یکی از پارک‌های جنوب تهران مشاهده کرده و موضوع را به پلیس خبر دادند. با حضور تیم جنایی در محل و بعد از معاینه کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد وی با ۴۷ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

چند روز پس از ماجرا زن میانسالی به اداره پلیس رفت و مدعی شد پسر ۲۹ ساله‌اش به نام مهران ناپدید شده است. از آنجا که نشانی‌هایی که این زن در اختیار مأموران قرار داده بود، با مقتول مطابقت داشت وی به پزشکی قانونی هدایت شد و با دیدن جسد هویت مقتول شناسایی شد.

این زن به مأموران گفت: پسرم به تازگی ازدواج کرده بود و با عروسم رابطه خوبی داشتند اما مادر و مادربزرگ عروسم با دخالت در زندگی آنها مدام دعوا درست می‌کردند. حتی می‌دانم چند باری از پسرم خواسته بودند تا همسرش را طلاق دهد. من مطمئنم که خانواده عروسم بلایی سر پسرم آورده‌اند.

در این میان مأموران به بازبینی فیلم‌های دوربین مداربسته در نزدیکی پارک پرداختند و معلوم شد که مقتول روز حادثه با برادرزنش خسرو درگیر شده و به قتل رسیده است. وقتی پلیس برای دستگیری او وارد عمل شد، دریافت که وی متواری شده است.

در حالی که ردیابی‌ها برای دستگیری متهم ادامه داشت، این بار پدر و مادر تازه‌داماد از عروسشان و خانواده او نیز شکایت کردند و مدعی شدند: متهم تحت‌تأثیر حرف‌های خواهر و پدر و مادرش، مهران را به قتل رسانده است و مادرزن پسرم دستور قتل را داده و آخرین‌ بار هم عروسمان به بهانه حل اختلافات، پسرمان را به پارک فرستاده بود تا با برادرزنش روبه‌رو شود.

با این شکایت همسر قربانی و پدر و مادرش بازداشت شدند و به اختلاف با دامادشان اعتراف کردند. پرونده آنها به اتهام تحریک متهم برای قتل و فراهم آوردن شرایط جنایت به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آنها به‌زودی محاکمه می‌شوند.

این در حالی است که قرار است متهم اصلی پرونده نیز با درخواست قصاص از سوی اولیای‌ دم به صورت غیابی محاکمه شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا