خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مرگ مغزی با عمل دیسک کمر! در بیمارستان ایرانشهر چه خبر است؟

/جواد مخملباف-یکی از مخاطبان انصاف نیوز-از مرگ پسرش می‌گوید/

جواد مخملباف-یکی از مخاطبان انصاف نیوز- از ماجرای مرگ «محمد مهدی» پسرش می‌گوید که بعد از عمل دیسک کمر در بیمارستان ایرانشهر دچار مرگ مغزی شد و جان باخت. او می‌گوید شکایت خود را پیگیری می‌کند و اعضای بدن پسر خود را در بیمارستان «مسیح دانشوری» اهدا کرده است.

در این باره خبرنگار انصاف نیوز با «بیمارستان ایرانشهر» تماس گرفت که دفتر ریاست این بیمارستان گفت: «هرکسی در اینباره اطلاعاتی می‌خواهد، باید با کارت شناسایی به بیمارستان مراجعه کند و تلفنی توضیحی نخواهیم داد.»

مخملباف: دکتر گفت الاوبلا باید در بیمارستان ایرانشهر عمل شود

«جواد مخملباف» درباره‌ی ماجرای عمل پسرش و چگونگی فوت او به انصاف نیوز می‌گوید: «پسر من «محمد مهدی»، 35 سال سن داشت و خانم او پنج ماهه باردار بود؛ بعد از ده سال صاحب فرزند ‌شدند. ماجرا از جایی شروع شد که پسرم «محمدمهدی» احساس درد شدیدی در ستون فقرات خود داشت. به یک دکتر مراجعه کردیم و او گفت باید حتما عمل شود. الا و بلا باید در بیمارستان ایرانشهر عمل شود.

هفته‌ی گذشته روز سه‌شنبه -26 مردادماه- پسرم را در بیمارستان بستری کردیم و چهارشنبه یک بعد از ظهر عمل شد؛ من از بیمارستان به خانه آمدم؛ ساعت‌ها می‌گذشت و دلهره بر ما مستولی شده بود و خبری نبود. ساعت شش بعد از ظهر خانم بنده با من صحبت کرد، صدایش گریان بود و با بغض گفت محمد را به آی سی یو برده‌اند. اما چرا باید برای یک  عمل روتین دیسک کمر کسی را به آی سی یو ببرند؟»

سه روز با روح و روان ما بازی کردند

جواد مخملباف ادامه داد: «سه روز با روح و روان ما بازی کردند، شب اول گفتند قرص بیهوشی خورده است و به هوش می‌آید. از خانمم شرح ماجرا را پرسیدم و گفت ساعت شش بعد از ظهر پشت در اتاق عمل بودم و پرستار آمد و گفت فقط برای پسرتان دعا کنید! خانمم می‌پرسد دکتر کجاست. می‌گویند دارد می‌رود، از دکتر می‌پرسیم کجا می‌روی؟ گفت من عملم را خوب انجام داده‌ام، هر اتفاقی افتاد در ریکاوری پیش آمده است؛ سوار ماشین شد و گاز داد و رفت.

روز دوشنبه -سوم شهریور ماه-مرگ مغزی پسرم را برای یک عمل بسیار ساده در این جهنم بیمارستان ایرانشهر اعلام کردند و همه فقط دعا می‌کردند. گویا قسمت نبود پسر من در این دنیای خاکی بماند و در نهایت نماینده‌ی وزارت بهداشت آمد و در آن اوج بحران روحی پیشنهاد اهدای عضو را داد و پس از مشورت موافقت کردیم. سه نفر در بیمارستان مسیح دانشوری و دو نفر هم در پزشک قانونی احیا شدند.

در ادامه مخملباف از پیگیری‌های خود برای علت مرگ پسرش می‌گویدو ادعا می‌کند: «گویا بیمارستان داشت زمان می‌خرید؛ تا پرونده را یک جوری درست کنند و با اصرار و پیگیری ما جلسه کمیسیون را تشکیل دادند. صریح الحن به من گفتند «آقای مخملباف! پسر شما تا 7 روز دیگر زنده است و نمی‌دانیم چه شده است». باز هم دکتر را تحت فشار گذاشتم و در نهایت گفتند ماجرا این بود که محمد به هوش آمده و می‌گوید «کمرم درد می‌کند» دکتر هم می‌گوید درد کمر طبیعی است چون دیسک را عمل کرده‌ایم. ریکاوری کردند و در ریکاوری متوجه شدند ایست قلبی اتفاق افتاده است و به مدت یک ربع احیا را انجام دادند و بعد متوجه شدند دچار مرگ مغزی شده است. یعنی از همان اول می‌دانستند پسرم دچار مرگ مغزی شده است و پنهان کاری کردند و دوشنبه شب به ما اعلام کردند.»

گفتند بیمارستان ما دوربین ندارد!

او در پاسخ به این پرسش که آیا پسرش بیماری‌های زمینه‌ای داشته است، می‌گوید: «پسر من بیماری زمینه‌ای نداشت، چون قبل از عمل هم آزمایش‌هایی را انجام داد. حرف‌های کادر درمان تناقض دارد. دکتر می‌گوید وقتی بیمار به هوش آمد و خیالم راحت شد آن را به ریکاوری تحویل دادم و ریکاوری گفت ما بیمار را احیا کردیم و او را به آی سی یو انتقال دادیم. اما هیچ‌کس مسئولیت مرگ پسر من را گردن نگرفت. حالا نمی‌دانم حرف دکتر مستند است که محمد واقعا به هوش آمده است یا خیر. چند بار گفتیم فیلم‌های ریکاوری را ببینیم و گفتند بیمارستان ما دوربین ندارد، اصلا امکان دارد؟ الان یک مغازه هم دوربین دارد!

به نظام پزشکی شکایت کردیم و گفتند یکی دو ماه طول می‌کشد. به کلانتری قائم هم شکایت کردم و گفتند این مسئله سیکل خود را دارد. من فقط این را می‌خواهم که این اتفاق دیگر برای کسی در این مملکت رخ ندهد. آنچه برای ما مشخص است پنهان‌کاری، عدم شفافیت و عدم حس مسئولیت است و دومین مسئله ایجاد رعب و هراس در خانواده‌ی ما است و پرستار و دکتر فقط می‌گویند برو دعا کن! . حتما شکایت خود را پیگیری می‌کنم و حتی به بازرسی کل کشور هم مراجعه می‌کنم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امیدوارم دستگاه قضا به بهترین نحو این موضوع را پی‌گیری کند و اخبار پی‌گیری را هم در اختیار مردم بگذارد. مردم نمی‌توانند عزیزانشان را به نظام درمانی بسپارند که با سهل‌انگاری جان مردم را می‌گیرد. بی‌مسئولیتی پزشکان نباید در پشت دستگاه ویژۀ رسیدگی به جرایم پزشکی پنهان شود.

    22
  2. واقعا جای تاسف دارد.تقاضا داریم از مراجع ذی صلاح که حتما چنین موضوعاتی رو پیگیری کنند تا دوباره شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.حرف جان یک انسان در میان است………

    19
  3. واقعا متاسفم از این حجم بی کفایتی و بی مسئولیتی
    اینکه جوان مردم در عرض چند روز با هزار امید و آرزو بره زیر خروارها خاک و هیچ کس هم پاسخگو نباشه واقعا جالبه.
    امیدوارم خاطیان هر چه زودتر مشخص و رسوا بشن.

    25
  4. باسلام وعرض تسلیت
    لطف فرمایید پیگیر موضوع باشید وعلت را پیدا کنید
    پیش از این در بیمارستان ایرانشهر که بیمار به کما رفته؟

    14
  5. پنهان کاری بیمارستان دلیلی بر مقصر بودن آنهاست؟… چرا اگر مرگ مغزی بوده از روز اول اعلام نکردند به خانواده؟؟ دکترها و کادر درمانی باید پاسخگو باشند.

    17
  6. مگر می شود جوانی با این سن و‌سال در بطن این همه تجهیزات پزشکی ، احسا نشود؟ چرا در این مواقع بیمارستانهای ما با صداقت صحبت نمی کنند؟ چرا با روح و روان بیمار بازی شده است؟ باید قوه قضاییه ورود کند و علت نامعلوم و‌مشکوک این مرگ اعلام شود متاسفانه این نوع برخوردها در کادر پزشکی ، باعث‌بدنامی کادر زحمتکش پزشکی و سلب اعتماد عمومی مردم می شود. لطفا مدعی العموم‌ورود کند جواب این جنایت بزرگ‌را چه کسی می دهد؟

    17
  7. متاسفانه برخی پزشکان با توجه به سهامدار بودن در بیمارستانها و آزمایشگاهها و بعضا داروخانه ها تنها و تنها به کسب درآمد فکر میکنن
    برخی ها به تشکیل تیم قوی و مجرب کادر اتاق عمل فکر نمی کنند و باعث خسارات جبران ناپذی میشوند
    بایستی قوه قضاییه به جد با این پزشکان انسان نما و از خدا بی خبر برخورد کند
    قوهض قضاییه باید اتهامات هرکس که تقصیری در این زمینه داره را پیگیری کند کنه و عبرت سایرین بشه و
    خدا به خانواده مرحوم صبر بده

    20
  8. کاش دستگاه قضا آن قدر برای جان مردم ارزش قائل باشد که این فاجعۀ تلخ را پی‌گیری کند و نتیجه را به مردم اطلاع بدهد. بی‌مسئولیتی پزشکان نباید مایۀ بی‌اعتمادی مردم به نظام درمانی شود. پی‌گیری نشدن این فجایع مایۀ ریختن آبروی همۀ پزشکان می‌شود.

    17
  9. کاش دستگاه قضا آن قدر برای جان مردم ارزش قائل باشد که این فاجعۀ تلخ را پی‌گیری کند و نتیجه را به مردم اطلاع بدهد. بی‌مسئولیتی پزشکان نباید مایۀ بی‌اعتمادی مردم به نظام درمانی شود. پی‌گیری نشدن این فجایع مایۀ ریختن آبروی همۀ پزشکان می‌شود.

    17
  10. بیمارستان های خصوصی فقط دنبال پول هستند و به بیماران به چشم درآمد نگاه میکنند. وقتی هم که خرابکاری میکنند پاسخگو نیستند.
    باید دید ممکن است دکتر مربوطه چه سهم یا نفعی از بردن بیمار به بیمارستانی داشته باشد? که حتی دوربین در اتاق ریکاوری ندارد
    شاید با این کار قبح قتل غیر عمد را با صرفا یک کلمه خطای پزشکی کمرنگ کنیم؟
    یک جوان به صورت غیر عمد به قتل رسیده؟
    باید مسئولین بیمارستان و وزارت بهداشت و نظام پزشکی پاسخگو باشند
    بیمارستانی که دوربین مدار بسته ندارد یا شابد هم دوست ندارد داشته باشد تا پاسخگو نباشد

    18
    1
  11. اميدوارم حداقل اين پرونده و صداي اين مردمان مظلوم جايي شنيده بشه و و لاپوشوني نكنن

    نميدانم چطور ميخوان اون دنيا پاسخگو اعمالشون و اون بچه يتيم باشن

    19
  12. واقعا منم قلبم به درد اومد با خوندن این مطلب و این حادثه ی غم انگیز.خدا به خانواده ش صبر بده ولی لطفا رسیدگی بشه چرا کسی صدای این ملت رو نمیشنوه جوون مردم رو کشتن؟ و زیر بار نمیرن ،این مدرکای پزشکی رو کی به اینا میده؟

    18
  13. فقط میشه تاسف خورد برای این بی مسئولیتی…معلوم‌ نیست چه بلایی سر جوون مردم‌ اوردن بعد هم میگن نمیدونیم و تموم؟؟ یعنی حق این زن و خانواده حتی دونستن علت مرگ شوهر و فرزندشون هم نیست؟؟؟؟
    بی‌ وجدانی تا کجا؟!!!!

    21
  14. متاسفانه مشکل از بیمارستان و متخصص بیهوشی هست که در اتاق ریکاوری بر بالین بیمار حضور نداشته‌اند و بیشترین عوارض در اتاق ریکاوری بوجود می آید. از نظر قانونی مدیر عامل بیمارستان و متخصص بیهوشی باید پاسخگو باشند

    16
  15. حتما پیگیری بفرمایید
    اگر کسی مقصر است باید درس عبرتی باشد برای بیمارستان ها و کادرهای پزشکی
    بخصوص پزشک های جراح و پزشک بیهوشی
    شاید این پزشک از سهامدار ان بیمارستان است!
    تو رو خدا پیگیری کنید

    18
  16. واقعا جای تاسف داره! جون جوون مردم رو گرفتید، حتی پاسخگو هم نیستید؟! الان تو دل خانواده شون چی میگذره. از خدا بترسید!

    11
  17. امیدوارم خدواند به خانواده این جوان صبر بده به همسرشون که باردار هستند واقعا تلخه… و این اشتباهات پزشکی را پیگیری کنند تا همچین حادثه تلخی تکرار نشه….

    13
  18. امیدوارم پیگیری کنید
    ی جوون با هزاران آرزو رفته زیر خاک ولی هیچکس نمیخواد مسئولیت قبول کنه
    بی عدالتی تا کجا؟

    10
  19. چجور ممکنه یه عمل دیسک ساده بشه مرگ مغزی؟و هیچکس هم مسئولیتش رو قبول نکنه
    دیگه چجور میتونیم به دکترا اعتماد کنیم وقتی همچین بلایی سر جوون مردم آوردن اونم یه جوون سالم ک ب گفته پدرش هیچ بیماری نداشته؟؟؟؟
    امیدوارم پیگیری شه
    ی مملکت نباید اینقدر بی‌قانون باشه!!!!

    11
  20. الهی اون کسی که قصور کرده تو همین دنیا جوابشو ببینه که چندین خانواده رو عزادار کرده…لعنت بهشون….الان یه بقالی سرکوچه ما هم دوربین داره مگه میشه دوربین نداشته باشه ینی انقد بی صاحبه اون بیمارستانخدا لعنتضون کنه …یه سری دکترا،ابروی همه دکترارو میبرن

  21. صددرصد دکتر و بیمارستان باید پاسخگو باشند
    اگر مملکت قانون داشته باشه
    دکترو بیمارستان و همه و همه از زیر مسؤلیت واگذار شده
    فرار نمیکنند
    باید در قبال جان بیمار وظیفه شان را تمام و کمال انجام بدهند
    تا روزگار ما این است
    هر تعداد عزیز که ما از دست بدیم
    براشون فرقی نمیکند
    چون عزیز انها نیست که دلش به رحم بیاد

    11
  22. صددرصد دکتر و بیمارستان باید پاسخگوی
    پدرومادر و همسر این پسر جوان باشند
    امیدوارم قانونی برای رسیدگی به اینگونه مسائل داشته باشیم
    که جوابگوی دل سوخته این بنده های خدا باشد

  23. ون‌ جوون که رفت زیر خاک ولی خانوادش حق دارن بدونن چه بلایی سر بچه‌شون اومده
    امیدوارم مسئولان پیگیری کنن و هرکسی که مقصر بوده ب سزای عملش برسه

    13
  24. مهدی

    در روزگاری که مدافعان سلامت با جون خود پای کار مبارزه با کرونا ایستاده اند و به استقبال نثار هستی وسلامتی خود می روند بروز این سهل انگاری ها که خانواده های زیادی رو به عزا و ماتم می نشاند بخاطر احترام به جامعه پزشکی و دفاع از حیثیت ایشان و خیلی دلایل دیگر بهیچوجه قابل اغماض و لاپوشانی نیست! مصرانه از مراجع ذیربط خواستار رسیدگی هستیم!
    متاسفانه در هیاهوی روزمرگی این قصور های پزشکی که جریانی خطر آفرین و اعتمادسوز و ضد آرامش جامعه و مخالف عقل و منطق و وجدان بیدار است نباید اجازه داد از کنا این رخداد بسیار تلخ بی تفاوت عبور کرد! نظام پزشکی باید از خود تعهد نشان دهد!

    12
  25. مهدی

    در روزگاری که مدافعان سلامت با جون خود پای کار مبارزه با کرونا ایستاده اند و به استقبال نثار هستی وسلامتی خود می روند بروز این سهل انگاری ها که خانواده های زیادی رو به عزا و ماتم می نشاند بخاطر احترام به جامعه پزشکی و دفاع از حیثیت ایشان و خیلی دلایل دیگر بهیچوجه قابل اغماض و لاپوشانی نیست! مصرانه از مراجع ذیربط خواستار رسیدگی هستیم!
    متاسفانه در هیاهوی روزمرگی این قصور های پزشکی که جریانی خطر آفرین و اعتمادسوز و ضد آرامش جامعه و مخالف عقل و منطق و وجدان بیدار است نباید اجازه داد از کنا این رخداد بسیار تلخ بی تفاوت عبور کرد! نظام پزشکی باید از خود تعهد نشان دهد!

  26. واقعا متاسفم بابت وجود برخی بیمارستان هایی با کادر بی مسئولیت
    این قضیه حتما باید پیگیری بشه و مسئولین پاسخگو باشند

    13
  27. مهدی

    در روزگاری که مدافعان سلامت با جون خود پای کار مبارزه با کرونا ایستاده اند و به استقبال نثار هستی وسلامتی خود می روند بروز این سهل انگاری ها که خانواده های زیادی رو به عزا و ماتم می نشاند حداقل بخاطر احترام و اعتماد@0912 به جامعه پزشکی و دفاع از حیثیت ایشان و خیلی دلایل دیگر بهیچوجه قابل اغماض و لاپوشانی نیست! مصرانه از مراجع ذیربط خواستار رسیدگی هستیم!
    متاسفانه در هیاهوی روزمرگی این قصور های پزشکی که جریانی خطر آفرین و اعتمادسوز و ضد آرامش جامعه و مخالف عقل و منطق و وجدان بیدار است نباید اجازه داد از کنا این رخداد بسیار تلخ بی تفاوت عبور کرد! نظام پزشکی باید از خود تعهد نشان دهد!

    8
    1
  28. مهدی

    در روزگاری که مدافعان سلامت با جون خود پای کار مبارزه با کرونا ایستاده اند و به استقبال نثار هستی وسلامتی خود می روند بروز این سهل انگاری ها که خانواده های زیادی رو به عزا و ماتم می نشاند حداقل بخاطر احترام و اعتماد@0912 به جامعه پزشکی و دفاع از حیثیت ایشان و خیلی دلایل دیگر بهیچوجه قابل اغماض و لاپوشانی نیست! مصرانه از مراجع ذیربط خواستار رسیدگی هستیم!
    متاسفانه در هیاهوی روزمرگی این قصور های پزشکی که جریانی خطر آفرین و اعتمادسوز و ضد آرامش جامعه و مخالف عقل و منطق و وجدان بیدار است نباید اجازه داد از کنا این رخداد بسیار تلخ بی تفاوت عبور کرد! نظام پزشکی باید از خود تعهد نشان دهد!

    7
    1
  29. نباید اجازه داد جان جوانان مردم بازیچۀ دست برخی پزشکان بی‌تعهد و بی‌فکر باشه. امیدوارم فوراً و با قاطعیت رسیدگی کنند و خاطیان رو به مردم معرفی کنند.

    10
  30. واقعا دل هر انسانی بدرد میاید ..مادر چه داغی میبیند و طفل یتیم بدنیا میاید ..من اگر بودم بیمارستان را روی سرشون خراب میکردم

    12
  31. متاسفانه تاکنون صدها نفر در کشور ما بر اثر قصور پزشکی از دنیا رفته اند با صدمات جبران ناپذیری به آنها وارد شده است. و این روند همچنان ادامه داشته و خواهد داشت چرا که دستگاه قضایی ما پس از احراز قصور پزشکی که با روندی خسته کننده و طولانی برای خانواده ها توام است، حداکثر به پرداخت دیه حکم خواهد داد. اگر در کشور ما هم همانند کشورهای پیشرفته پرداخت خسارت معنوی در دستور کار دستگاه قضا قرار می‌گرفت بساط بی دقتی و بی مسئولیتی از بیمارستانها و بسیاری جاهای دیگر بر رچیده میشد

    14
  32. استیصال در حرف های این پدر داغ دیده و موارد مشابه که متاسفانه کم هم نبوده مشهوده. وقتی روال واضح و مسیر روشنی برای احقاق حق نیست. جوانی جلوی چشم پدر روی تخت بیمارستان خصوصی و مجهز، ذره ذره جان می ده در حالیکه همه ی تلاش کادر #بیمارستان_ایرانشهر، صرف عادی جلوه دادن این این اتفاق میشه.
    امیدوارم #قوه_قضاییه و شخص #آیت_الله_رئیسی به این پرونده ورود کنند تا بلکه از این به بعد شاهد از بین رفتن جان مردم توسط افراد بی مسئولیتی که در لباس مقدس پزشکی، با درد و رنج مردم بیزینس! می کنند نباشیم.

    بترس از ظلم به کسی که یاوری جز خداوند ندارد. امام حسین علیه السلام

    16
  33. خدا لعنت کنه باعث و بانیشو…با جون مردم دارن بازی میکنن…اینهمه دروغ و کلک …حتما خودشون میدونن چه غلطی کردن که انقد طفره میرفتن…بعضی دکترا،ابروی هرچی دکترو میبرن…امیدوارم همین دنیا جواب اینهمه قصور و بی مسولیتیشون رو ببینن…الان بقالی سرکوچه ما هم دوربین داره…بیمارستانی که دوربین نداشته باشه رو نباید درشو گِل بگیرن؟…متاسفم برای مدیریت اون بیمارستان

    12
  34. بعد پرپر شدنت ای گل زیبا چه کنم
    من به داغ تو جوان رفته زه دنیا چه کنم

    بهر هر درد دوائیست به جز داغ جوان
    من به دردی که بر او نیست مداوا چه کنم، با عرض تسلیت بر خانواده محترم متوفی و خواستار صبر از طرف خداوند متعال بر ایشان امیدوارم ریاست محترم قوه قضائیه مقام العظمی حجت الاسلام رءیسی بر این موضوع قضاوت کنند تا اشتباهات ویرانگر تکرار نگردد.

    12
  35. در روزگاری که مدافعان سلامت با جون خود پای کار مبارزه با کرونا ایستاده اند و به استقبال نثار هستی وسلامتی خود می روند بروز این سهل انگاری ها که خانواده های زیادی رو به عزا و ماتم می نشاند حداقل بخاطر احترام و اعتمادبه جامعه پزشکی و دفاع از حیثیت ایشان و خیلی دلایل دیگر بهیچوجه قابل اغماض و لاپوشانی نیست! مصرانه از مراجع ذیربط خواستار رسیدگی هستیم!
    متاسفانه در هیاهوی روزمرگی این قصور های پزشکی که جریانی خطر آفرین و اعتمادسوز و ضد آرامش جامعه و مخالف عقل و منطق و وجدان بیدار است نباید اجازه داد از کنار این رخداد بسیار تلخ بی تفاوت عبور کرد! نظام پزشکی باید از خود تعهد نشان دهد!

  36. باید این قضیه به طور کامل پیگیری بشه تا جوانی که با تمام ارزو و امید و در استانه پدر شدن جهت بهبود پا به این بیمارستان می گذارد اینگونه باعث داغدار شدن خانواده اش نشوند . امیدوارم قوه قضاییه با ورود به این پرونده و پیگیری موضوع، مقصران این اتفاق را به مجازاتشون برسونن تا این اتفاق به سر خانواده ای دیگر نیاید. روح محمد عزیز شاد

    11
  37. سلام علیکم . انالله واناالیه راجعون
    متاسفانه این قصه تاسف آور خلق الساعه نیست و ما در موارد زیادی شاهد سهل انگاری کارکنان برخی از بیمارستانها بودیم که منجربه حوادث غیرقابل جبران گردیده است . لذا به اعتقاد من این مسئله تاسف آور میبایست با قدرت پیگیری شود و مقصرین
    میبایست به اشد قانون مواخذه شوند . هر چند مواخده برخی از کارکنان پزشکی چیزی از ارزش پزشکنان خدوم کم نمی کند . اما پیگیری این مسئله درس عبرت و یک امکان بزرگ و مهم برای پیشگیری در موارد مشابه است . از مسئولین قضایی و انتطامی مسرا در خواست می کنم به این روخداد تلخ و جبران ناپذیر که باعث داغدار شدن خانواده ای و محروم شدن بچه ای از نعمت پدر دار بودن آنهم قبل از تولد شده است با جدیت رسیدگی شود . برای والدین این جوان از پروردگار منان صبر جمیل مسئلت می کنم . رحمه الله من قراه الفاتحه مع الصلوه

    12
  38. هوالباقی
    رسیدگی به چنین خطاهای بزرگی که باعث داغدار شدن خانواده ای شده و بچه ای جنینی رو از داشتن نعمت پدر محروم کرده است از اوجب واجبات دستگاههای مسئول انتظامی و قضایی است . امید است با رسیدگی به فاجعه و تبیین علل آن در وقوع دوباره چنین حادثه تلخی جلوگیری شود . انشاءالله ⚘

    11
  39. تو این وضع که خیلی از پزشک ها و کارکنان بیمارستان های ما دارن باجونشون بازی می کنن و کرونا رو مهار میکنن، یه عده دیگه هستن که هیچ تعهدی نسبت به بیمارشون ندارن و فقط مشغول کاسبی هستند. واقعا حیف اسم پزشک که رو خودشون گذاشتن. یه حاشیه امن هم دارن که در صورت قصور به هیچ جایی پاسخگو نیستند. مسئولین ذی ربط پیگیر باشن لطفا. تاکی این رویه باید ادامه پیدا کنه؟

    13
  40. مهدی

    در روزگاری که مدافعان سلامت با جون خود پای کار مبارزه با کرونا ایستاده اند و به استقبال نثار هستی وسلامتی خود می روند بروز این سهل انگاری ها که خانواده های زیادی رو به عزا و ماتم می نشاند حداقل بخاطر احترام و اعتمادبه جامعه پزشکی و دفاع از حیثیت ایشان و خیلی دلایل دیگر بهیچوجه قابل اغماض و لاپوشانی نیست! مصرانه از مراجع ذیربط خواستار رسیدگی هستیم!
    متاسفانه در هیاهوی روزمرگی این قصور های پزشکی که جریانی خطر آفرین و اعتمادسوز و ضد آرامش جامعه و مخالف عقل و منطق و وجدان بیدار است نباید اجازه داد از کنار این رخداد بسیار تلخ بی تفاوت عبور کرد! نظام پزشکی باید از خود تعهد نشان دهد!

  41. باز یک بی کفایتی و نپذیرفتن مسئولیت ، این مسائل در این دیار کم نیست امید که هر چه زودتر به این ماجرا رسیدگی شود، اگر با سهل انگاری ادمهای وظیفه نشناس کار به جایی رسیده که تمام ارزوهاشونو ناکام کردند باید مورد پیگیری قرار گیرند امیدورارم هیچگاه شاهد این اتفاقهای ناگوار نباشیم

    11
  42. باز یک بی کفایتی و نپذیرفتن مسئولیت ، این مسائل در این دیار کم نیست امید که هر چه زودتر به این ماجرا رسیدگی شود، با سهل انگاری ادمهای وظیفه نشناس کار به جایی رسیده که تمام ارزوهاشونو ناکام کردند امیدورارم هیچگاه شاهد این اتفاقهای ناگوار نباشیم

    10
  43. مردم ما همانگونه که سپاسگزار زحمات بی دریغ کادر درمان در مقابله با کرونا بودند به همان اندازه منتظر توبیخ و تنبیه کسانی هستند که با کوتاهی ، عدم دانش ، ویا هر نوع احمال دیگر باعث بوجود آمدن چنین اتفاقاتی میشوند .( که متاسفانه کم هم نیست )
    ادعای خسارت و یا غرامت دردی را از آن پدرو مادر داغدار و یا آن نوعروس باردار کم نمی‌کند ولی قطعا نور امیدی برای کسانی است که متحمل چنین زیانهایی می‌شوند .

  44. واقعا جاي تاسف داره جوان رشيد مردم از دست رفت بايد پاسخگو باشند تسليت به خانواده ان مرحوم

    10
  45. مردم ما همانگونه که سپاسگزار کادر محترم و زحمتکش درمان در برابر کرونا بودند ، به همان اندازه منتظر مجازات عاملین چنین واقعه وحشتناکی هستند .
    پرستاری چندروز چند روز خانواده خود را نمی‌بیند و پزشکی دیگر به سادگی هر چه تمام‌تر خانواده ایی را که نه ، تمام وجدانهای بیدار را داغدار میکند .
    چنین تناقضی پذیرفتنی نیست .
    خداوند منان به پدر و مادر و همسر باردار ایشان صبر عنایت کند .

  46. امیدوارم رسیدگی شه و دیگه شاهد رخ دادن همچین فاجعه‌ای نباشیم.
    مگه میشه ی بیمارستان دروبین نداشته باشه؟؟ اگ اینجوره در اون بیمارستان باید گل گرفته شه …
    در هر صورت در اون بیمارستان با همچین پزشکایی باید گل گرفته شه
    امروز این جوون فردا یکی دیگه و همینجور ب کارشون ادامه میدن

  47. با عرض تسلیت خدمت خانواده داغدار این مسئله حتما باید پیگیری بشه رسانه ای بشه باید عوامل این اتفاق بیان جلوی خانواده داغدارشون عذرخواهی کنن جلوی همه مردم چون آه مردم پشتشونه و حلالشون نمیکنن

  48. واقعا جای تاسف دارد این همه دکترها وپرستار ها دراین مملکت زحمت میکشند اما چندپزشک پول پرست وبی مسئولیت باجان مردم بازی میکنند وریاست بی کفایت بیمارستان بجای پیگیری وپاسخ گو بودند از جواب گویی طفره میروند این افراد راباید به مراجع قضایی معرفی. وحتما پیگیر بود تابه سزای اعمال شان برساند وازشما خبرنگاران محترم مبخواهیم این موضوع رادرروزنامه های دیگرنشر تاشاید دیگر شاید پرپر شدن جوانان مردم جلوی چشم پدرومادرشان نباشیم

  49. واقعا جای تاسف داره که در جوانی دراین سن درآستانه پدر شدن ازدست بره/خدابه خانوادش صبربده/انشاالله دستگاه قضابه حرف این پدردلسوخته با جون ودل گوش کنندوراهکارلازم را ارائه بدهند

  50. خدا برای کسی این مصیبت ان شاالله پیش نیاره کسی نمیدونه این خانواده داغ این فرزند چگونه تحمل می کنند .
    اما دستگاه ذیربط بایداگر به وظیفه خودش خوب عمل کند این قضیه برای کسی دیگر اتفاق نیفته و برای دیگر پزشگان احمال کار عبرت شود هر چند که در این قشر افراد زحمت کش و با شرافت بسیار دارد

  51. استیصال در حرف های این پدر داغ دیده و موارد مشابه که متاسفانه کم هم نبوده مشهوده. وقتی روال واضح و مسیر روشنی برای احقاق حق نیست. جوانی جلوی چشم پدر روی تخت بیمارستان خصوصی و مجهز، ذره ذره جان می ده در حالیکه همه ی تلاش کادر #بیمارستان_ایرانشهر، صرف عادی جلوه دادن این فاجعه و حمایت از هم صنف مقصر و مجرمشون میشه.
    امیدوارم #قوه_قضاییه و شخص #آیت_الله_رئیسی به این پرونده ورود کنند تا بلکه از این به بعد شاهد از بین رفتن جان مردم توسط افراد بی مسئولیتی که در لباس مقدس پزشکی، با درد و رنج مردم بیزینس! می کنند نباشیم.

    بترس از ظلم به کسی که یاوری جز خداوند ندارد. امام حسین علیه السلام

  52. استیصال در حرف های این پدر داغ دیده و موارد مشابه که متاسفانه کم هم نبوده مشهوده. وقتی روال واضح و مسیر روشنی برای احقاق حق نیست. جوانی جلوی چشم پدر روی تخت بیمارستان خصوصی و مجهز، ذره ذره جان می ده در حالیکه همه ی تلاش کادر #بیمارستان_ایرانشهر، صرف عادی جلوه دادن این فاجعه و حمایت از هم صنف مقصر و مجرمشون میشه.
    امیدوارم #قوه_قضاییه و شخص #آیت_الله_رئیسی به این پرونده ورود کنند تا بلکه از این به بعد شاهد از بین رفتن جان مردم توسط افراد بی مسئولیتی که در لباس مقدس پزشکی، با درد و رنج مردم بیزینس! می کنند نباشیم.

    بترس از ظلم به کسی که یاوری جز خداوند ندارد.
    امام حسین علیه السلام

  53. متاسفانه کوتاهی به این بزرگی فرصت کودکی را برای تجربه ی پدر داشتن محروم ساخت.چه کسی پاسخگوی مادروپدر وهمسری داغدار خواهد بود؟؟؟!!!!

  54. یعنی چی در‌ ریکاوری دچار ایست قلبی شده است؟جون مردم مگه مفته اخه؟امیدوارم دستگاه قضایی سریعا به این پرونده رسیدگی کنند

  55. احتمالا در ریکاوری قصوری صورت گرفته است.
    باید فیلم دوربینهای مداربسته در اختیار مراجع قضای قرار گیرد.

  56. باید فیلم دوربینهای مداربسته اتاق ریکاوری در اختیار مراجع قضای قرار گیرد.تا معلوم شود قصوری صورت گرفته یا نه.

  57. نباید اجازه داد جان جوانان مردم بازیچۀ دست برخی از این پزشکان بی‌تعهد و بی‌فکر باشه. امیدوارم فوراً و با قاطعیت رسیدگی کنند و خاطیان رو به مردم معرفی کنند.

  58. بیمارستان و کادر درمانی باید پاسخ‌گو باشن
    به گفته پدرش بچه‌ش هیچ بیماری نداشته،چجور ی عمل ساده دیسک کمر شده مرگ مغزی؟؟؟
    جوون مردم رو کردن زیر خاک ولی هیچکدوم نمیخوان مسئولیت قبول کنن
    امیدوارم بهش رسیدگی شه ک دیگه همچین اتفاقی نیوفته

  59. خانوادش حق دارن بدونن چه بلایی سرش اومده
    امیدوارم بهش رسیدگی کنن و راحت از این قضیه نگذرن

  60. متاسفانه ردمسئولیت خود واژه جدیدیست بر بی خردی های امروزه نااهلان، به راحتی جان جوانی که تمام امال و ارزوهای خانواده ایست و خانواده های دیگر به پوچی هدایت و از جواب تفره میروند ، باید پیگیری کامل انجام شود شاید جوانی دیگر به نیستی کشیده نشود

  61. واقعا جاي تاسف داره و قابل چشم پوشي نيست اين حجم از سهل انگاري، بيمارستان بايد پاسخ گو باشد.جناب مخملباف با پيگيري شما فرزند عزيزتان برنميگردد ولي باعث ميشود كه پزشكان غير متعهد بعدازاين احساس مسئوليت كنند در مقابل انساني كه به دستشان سپرده ميشود.

  62. واقعا جاي تاسف داره اين حجم از سهل انگاري.جناب مخملباف با پيگيري شما فرزند عزيزتان برنميگردد ولي باعث ميشود بعد از اين پزشكان غير متعهد تا حدي احساس مسئوليت كنند در مقابل انساني كه به دستشان سپرده ميشود.اين كه كسي مسئوليت به عهده نميگيرد و توضيح شفافي درباره ي علت فوت نميدهند هم غم شما افزون ميشود و هم گواه بر اين است كه كادر درمان در رخ دادن اين اتفاق بي تقصير نبودند.

  63. اینگونه پنهان‌کاری‌ها در مملکت ما عادی شده پیگیری‌هام به جایی نمیرسه فقط خدا بداد زن و بچه وپدر ومادرش برسه

  64. واقعا جاي تاسف داره اين حجم از سهل انگاري برخی از مسئولین.جناب مخملباف با پيگيري شما فرزند عزيزتان برنميگردد ولي باعث ميشود بعد از اين پزشكان غير متعهد تا حدي احساس مسئوليت كنند در مقابل انساني كه به دستشان سپرده ميشود.اين كه كسي مسئوليت به عهده نميگيرد و توضيح شفافي درباره ي علت فوت نميدهند هم غم شما افزون ميشود و هم گواه بر اين است كه كادر درمان در رخ دادن اين اتفاق بي تقصير نبودند.

  65. من خود یک پدر هستم، داغ فرزند بسیار سخته و بسیار بسیار سخت تر اینکه بر اثر بی مبالاتی و سهل انگاری معدود افرادی پزشک نما که فقط تنها بهره شان از این حرفه مقدس، مال اندوزی است ..
    قطعا دسازمان نظام پزشکی در درجه اول و به موازات مسئولین قضایی مرتبط ، جهت صیانت از اعتبار و احترام جامعه پزشکی و کادر درمان، اقدام به موقع و متعهدانه خواهند کرد. عزیزانی که در جای جای کشور، با تلاش و زحمات بی وقفه خود، متعهدانه به سلامت آحاد مردم عزیز تشریف این آب و خاک همت گماشته اند، بخصوص طی شش ماه اخیر که شاهد اوج ایثار واز خود گذشتگی این جامعه متخصص و متعهد در مقابله با ویروس منحوس کووید_ ۱۹ بوده وهستیم، به طوری که بارها با تقدیر و تشکر رهبر عزیزمان و سایر مسئولین بلند پایه کشور و قاطبه مردم خوبمان روبرو شده، است.

  66. واقعا باعث تاسف هستش امیدوار هستم از مراجع ذیصلاح به این موضوع رسیدگی کنند تا دیگر شاهد همچین مواردی نباشیم

  67. ان شالله برای هیچ خانواده ای پیش نیاد خداوند به این خانواده محترم صبر جمیل بدهد امیدوارم کسانی که مسعولین ذی ربط نظام پزشکی بطور جدی پیگیری کنندو اشخاص خاطی به سزای بی مسعولیتی خود برسند هر چند درقشر پزشکان افراد شرافتمند بسیارند

  68. بباید کل کادر درمانی مقصر و دخیل تو این حادثه رو علنی محاکمه کرد تا درس عبرتی بشه برای همکاراشون

  69. با سلام
    بسيار خبر ناراحت كننده اى است و اين حجم از قصاوت برخی از کادر كادر درمانى در قصور پزشكى تاسف بار است! با عرض تسليت خدمت بازماندگان اين واقعه، از خداوند براى مقصرين در ايجاد اين حجم از تالم، بدترين عقوبتها را مسئلت ميكنم. خدا به اين خانواده و فردند يتيم بيمار صبر و خير عنايت فرمايد.
    بعنوان يكى از اعضاى كادر درمان مطلعم كه اجبار بيماران در انتخاب بيمارستان يكى از لابى گريهاى متاسفانه رايج است كه وزارت بهداشت متاسفانه به آن ورود نميكند و گويا قوه قضا بايستى راساً به قضيه ورود كند… در حاشيه خدمات ارزنده كادر درمانى در بيمارى كرونا، همچنان عده اى پزشك سودجو كه فقط در اين حرفه بدنبال منافع خويش هستند بسيار مايه تاسف است. بديهيست كه ملاحظه فيلم اتاق ريكاورى و تاييد صحت وقايع مورد ادعا مبتنى بر بهوش آمدن بيمار پس از جراحى و نيز روشن شدن علت اصلى در بوجود آمدن وضعيت منتهى به فوت بيمار توسط بيمارستان براى بازماندگان بايستى احقاق گردد و افراد خاطى مجازات شوند. جان بيماران بعنوان عزيزان مردم قابل احترام است نه بازيچه كسب درآمد!

  70. واقعا برای کادر پزشکی بیمارستان وجراح ومتخصص بیهوشی [اگر اشتباهی کرده اند] اشد مجازات خواهانم
    جوان با هزار امید ارزو بزرگ کنی وبا یک سهل انگاری ازدست بدی واقعا تحملش غیر قابل قبوله از مسولان تقاضادارم که با پیگیری خود مرهمی بر دل این خانواده عزادار وداغدار باشند

  71. چقدر وحشتناک، از زیر بار مسئولیت و پذیرش اشتباهشون شانه خالی می کنند؟ ممکن است با زندگی یک زن و بچه بازی می کنند؟

  72. بسیار متاسفم از اتفاقی که پیش اومده و امیدوارم با بررسی هر چه سریع تر ،آرامش خاطر را به بنیان خانواده محترمتون هدیه بدهند و دیگر شاهد رخدادهای این چنین نباشیم و هیچ حقی ضایع نشه . روحشان قرین رحمت الهی و یادشان گرامی.

  73. از ریاست #قوه قضاییه جناب آقای #رییسی در خواست پیگیری در مورد این پرونده را داریم تا تسلی هر چند کوچک در برابر غم بزرگ این خانواده جوان از دست رفته باشد و باعث تکرار اتفاقی دیگر و غمی دیگر برای هیچ خانواده ای نباشیم

  74. برای اتفاق پیش اومده بسیار متاسفم و امیدوارم با بررسی هر چه سریع تر ، آرامش رو به بنیان خانواده محترمتون هدیه بدهند . انشالله که شاهد اتفاقات این چنین دیگر نباشیم و هیچ حقی ضایع نشه .
    روحشون قرین رحمت الهی و یادشون گرامی باد. .

  75. من خود یک پدر هستم، داغ فرزند سخته و بسیار سخت تر اینکه بر اثر بی مبالاتی و سهل انگاری معدود افرادی که از حرفه مقدس پزشکی تنها نامیی یدک می کشند و بهره آنها از این خدمت ارزشمند محدود و منحصر به مادیات ومال اندوزی است.
    قطعا سازمان نظام پزشکی در درجه اول و به موازات مراجع قضایی مرتبط با رویکرد صیانت از اعتبار واحترام، جامعه پزشکی و کادر درمان میهن عزیزمان با جدیت و قاطعیت وارد عمل شده و به این مهم خواهد پرداخت.
    مسئولیت این مراجع محترم در شرایطی که شاهد ایثار واز خود گذشتگی تمامی دست اندر کاران حفظ سلامت ودرمان آحاد مردم شریف و عزیزمان طی حداقل شش ماهه اخیر در مقابله با ویروس منحوس کووید_ ۱۹ هستیم مضاعف می باشد.
    تلاش و زحمات طاقت فرسایشی که بارها موجب تقدیر و تشکر رهبر عزیزمان و مسئولین بلند پایه و قاطبه مردم شریف ایام عزیز شده است.
    امید است با رسیدگی اصولی به این‌پرونده توسط، وزارت بهداشت، سازمان نظام‌پزشکی و مراجع قضایی مرتبط، علاوه بر تسکین آلام بی حد و حصر خانواده( مادر، پدر، همسر باردار محمد مهدی عزیز) ، موجبات پیشگیری از تکرار چنین وقایع دردناکی فراهم گردد…

  76. سلام
    تاسف برای مرگ محمد مهدی کافی نیست و باید تلاش کنیم بیمارستان پاسخگو باشد و با هر نادانی و بی توجهی در این زمینه برخورد شود.
    امنیت درمانی ضعیف و نگران کننده است

  77. من خود یک پدر هستم، داغ فرزند سخته و بسیار سخت تر اینکه بر اثر بی مبالاتی و سهل انگاری معدود افرادی که از حرفه مقدس پزشکی تنها نامیی یدک می کشند و بهره آنها از این خدمت ارزشمند محدود و منحصر به مادیات ومال اندوزی است.
    قطعا سازمان نظام پزشکی در درجه اول و به موازات مراجع قضایی مرتبط با رویکرد صیانت از اعتبار واحترام، جامعه پزشکی و کادر درمان میهن عزیزمان با جدیت و قاطعیت وارد عمل شده و به این مهم خواهد پرداخت.
    مسئولیت این مراجع محترم در شرایطی که شاهد ایثار واز خود گذشتگی تمامی دست اندر کاران حفظ سلامت ودرمان آحاد مردم شریف و عزیزمان طی حداقل شش ماهه اخیر در مقابله با ویروس منحوس کووید_ ۱۹ هستیم مضاعف می باشد.
    تلاش و زحمات طاقت فرسایی که بارها موجب تقدیر و تشکر رهبر عزیزمان و مسئولین بلند پایه و قاطبه مردم شریف ایام عزیز شده است.
    امید است با رسیدگی اصولی به این‌پرونده توسط، وزارت بهداشت، سازمان نظام‌پزشکی و مراجع قضایی مرتبط، علاوه بر تسکین آلام بی حد و حصر خانواده( مادر، پدر، همسر باردار محمد مهدی عزیز) ، موجبات پیشگیری از تکرار چنین وقایع دردناکی فراهم گردد…

  78. ما از مسئولین بیمارستان خواستار پاسخگویی هستیم . چگونه میشود یک بیمارستان خصوصی که هنگام بستری کردن مبلغ هنگفتی پول دریافت میکند یک دوربین در ریکاوری نداشته باشد؟ چگونه میشود جوانی که هیچ بیماری زمینه ای نداشته با یک عمل روتینی که هر روز در بیمارستانها انجام میشود دچار مرگ مغزی شود؟باید مسببین شناسایی شده

  79. ما از مسئولین بیمارستان خواستار پاسخگویی هستیم . چگونه میشود یک بیمارستان خصوصی که هنگام بستری کردن بیمار مبلغ هنگفتی پول دریافت میکند یک دوربین در ریکاوری نداشته باشد؟ چگونه میشود جوانی که هیچ بیماری زمینه ای نداشته با یک عمل روتینی که هر روز در بیمارستانها انجام میشود دچار مرگ مغزی شود؟ باید مسببین شناسایی شده وتاوان این بی مبالاتی خود را که منجر به مرگ یک جوان وداغدار شدن خانواده ( مادر وپدر و همسرباردارش) گشته را بدهند.

  80. خدا نیامرزه آنکسی که با کم کاری ، با ندانم کاری یا هر کوتاهی دیگر باعث رنجش انسانهای دیگر میشه
    وقتی پای جان در میان باشه ، دیگه این خطا بخشیدنی نیست .
    امیدوارم صدای عدالت خواهی این پدر داغدار به گوش حامیان و مجریان عدالت برسه .
    پدر و مادر و همسر داغدار ، تسلیت واژه کوچکی است برای این غم بزرگ .

  81. حتما پیگیری بفرمایید
    باید درس عبرتی باشد برای بیمارستان های متخلف و کادر پزشکیشان
    بخصوص پزشک های جراح و پزشک های بیهوشی
    شاید این پزشک از سهامدار ان بیمارستان میباشد
    که به بیمارستان ایرانشهر معرفی کرده
    تو رو خدا پیگیری کنید

  82. تنها چیزی که اهمیت نداره جون آدماس واقعا افسوس ،حیف امیدوارم مسئولین به این امر رسیدگی کنن خدا صبر بده به خانواده ش روحش شاد

  83. بنده در این چند روز شاهد ماجرا بودم متاسفانه در کمال بی مبالاتی وقصور یک جوان برومند را در خونسردی کامل [از دنیا رفت] بدون اینکه حتی به خود زحمت اینرا بدهند که باخانواده جلسه ای داشته باشندوبعد از چند روز انتظار سخت وکشنده از طریق پزشک مرکز اهدا عضو خبر دار شدند که در ریکاوری در همان لحظات اولیه بعد از عمل فرزندشان دچار مرگ مغزی شده …
    از مسئولین محترم قضایی و ریاست محترم نظام پزشکی در خواست میشود با ورود دلسوزانه مسئولانه و برخورد منصفانه از بروز چنین مسائل دردناک وغیر مسئولانه جلو گیری بعمل آورند.

  84. ضمن عرض تسلیت به خانواده مخملباف عزیز، بایستی هر چه سریعتر این موضوع از طرف مراجع ذیربط پیگیری شود تا بدست فراموشی سپرده نشود ما همانطور که قدردان تیم پزشکی و پرستاری در خصوص شرایط کرونا هستیم از طرف دیگر این دلیل نمی شود که از این شرایط سوء استفاده شود و خون جوان خانواده پایمال شود.چطور میشود کسی بخاطر عمل دیسک کمر سکته مغزی نماید.این موضوع باعث عدم اطمینان مردم نسبت به بیمارستان ها میشود.

  85. باید عدالت اجرا بشه ، ممکن است بخاطر سهل انکاری یه عده آدم وظیفه نشناس شاهد این اتفاق تلخ باشیم ؟ خدا صبر بده

  86. امیدوارم مقصر این اتفاق و خیلی از این قبیل اتفاق ها که در بیمارستان ها پیش میایدآشکار شود با نظارت بیشتر مسئولین تا انشالله در زمینه سلامت اعتماد بیشتری به حوزه پزشکی داشته باشیم..
    انشالله خداوند به خانواده عزیز از دست رفته صبر بدهد..

  87. واقعا جای تاسف داره امیدوارم این قضیه به طور کامل یگیری بشه تا دیگه از این قبیل اتفاقات در مملکت ما رخ نده .به خانواده محترم شونم تسلیت می گم غم سنگینیه

  88. خاطیان باید شناسایی و مجازات بشن تا این اتفاق تکرار نشه. چرا پزشک اصرار داشته در عمل فقط در یک بیمارستان خاص؟ خدا به خونوادش صبر بده واقعا سخته..

  89. واقعا جاي تاسف داره اين حجم از سهل انگاري.جناب مخملباف با پيگيري شما فرزند عزيزتان برنميگردد ولي باعث ميشود بعد از اين پزشكان غير متعهد تا حدي احساس مسئوليت كنند در مقابل انساني كه به دستشان سپرده ميشود.اين كه كسي مسئوليت به عهده نميگيرد و توضيح شفافي درباره ي علت فوت نميدهند هم غم شما افزون ميشود و هم گواه بر اين است كه كادر درمان در رخ دادن اين اتفاق بي تقصير نبودند.

  90. واقعا جاي تاسف داره اين حجم از سهل انگاري.جناب مخملباف با پيگيري شما فرزند عزيزتان برنميگردد ولي باعث ميشود بعد از اين پزشكان غير متعهد تا حدي احساس مسئوليت كنند در مقابل انساني كه به دستشان سپرده ميشود.اين كه كسي مسئوليت به عهده نميگيرد و توضيح شفافي درباره ي علت فوت نميدهند هم غم شما افزون ميشود و هم گواه بر اين است كه كادر درمان در رخ دادن اين اتفاق بي تقصير نبودند.

  91. وافعا متاسفم. چرا باید یک مرد جوان که با پای خودش بخاطر یک عمل ساده وارد بیمارستان شده مرگ مغزی بشه و خانواده های زیادی داغدار بشن؟؟ جواب اون بچه به دنیا نیامده رو کی میده ؟ این بچه چرا باید بدون پدر بزرگ بشه ؟
    مسئولان بیمارستان اگر بچه خودشون بود هم همینطور بی مسئولیت و ناجوانمردانه برخورد می کردند ؟
    واقعا کی دیگه جرات مراجعه به بیمارستان رو داره ؟؟
    من پسرم رو برای عمل سنگ کلیه بردم بیمارستان خصوصی. بعد از عمل درد بسیار زیادی داشت. بعد از یک روز متوجه شدند که داخل شکمش از وسایل جراحی جا گذاشته اند و مجبور شدند دوباره عملش کنند !! لاقیدی و بی مسئولیتی در بیمارستانها غوغا می کنه. اگر یک بار یک پزشک مجرم رو به سزای عملش می رسوندند شاهد هر روزه چنین جنایاتی نبودیم که جوان دسته گل مردم اینطوری در عنفوان جوانی پر پر بشه. همسرش بی سرپرست و فرزندش یتیم

  92. سلام
    خداوکیلی خیلی دردناک است آدم برای سلامتی به بیمارستان مراجعه می‌کند ولی متاسفانه برعکس جواب می‌گیرد.
    همانطوریکه بیمارستان‌ها و دکترها برای گرفتن پول عمل و حق الزحمه خود تلاش وافر می‌کنند و اندکی هم کوتاه نمی‌آیند باید در چنین شرایطی هم جوابگو باشند. این بدبختی‌ها از کوتاهی مسئولین امر و دستگاه‌های نظارتی و قوه قضایی است که اینگونه تخلفاتی انجام می‌دهند و خود را پاسخگو نمی‌دانند و هیچگونه احساس مسئولیت نمی‌کنند.
    مسئولبن!! موضوع جان انسان است قابل گذشت نیست، کشتن یک انسان مساوی با کشتن انسان‌هاست، هرچند غیرعمد است ولی چنین ذهنیتی در مردم ایجاد می‌کند واعتماد مردم را ازبین می‌برد و حق پزشکان درستکار را هم ضایع می‌کند.
    مسئولین بداد برسید.

  93. در گواهى فوت آمده است كه همسر بنده آمبولى ريه شده است
    خدا از باعث بانياشون نگذره كه چراغ خونمو خاموش كردن و بچه تو راهيمو يتيم .خودم هم حتما اين قضيه را پيگيرى خواهم كرد و از مصوبين اين اتفاق غير قابل باور و اين قصور نا بخشودنى نخواهم گذشت شايد عدالت تا حدودى برقرار شود

  94. سلام
    بهتر است هم از بیمارستان و پزشکان شکایت کرد و پیگیری نمود تا درس عبرتی شود برای دیگران

  95. سلام
    بهتر است هم از بیمارستان و پزشکان شکایت کرد و پیگیری نمود تا علت فوت تعیین شود و درس عبرتی شود برای دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا