خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدیر استقلال: مجیدی قرار ناهار را رد نکرد اما…

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من برای موفقیت استقلال امروز فرهاد مجیدی را به نهاری دعوت کردم اما درگیر کاری بود که نتوانست برای نهار بیاید. این که می‌گویند پیشنهاد نهار را رد کرده است، درست نیست.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال درباره جلسه امروز (دوشنبه) هیات مدیره اظهار کرد: در جلسه امروز در دو سه محور صحبت شد. چون ما درگیر پرداختی‌های ارزی هستیم به تامین منابع مالی پرداختیم که از چه منابعی می‌توانیم پول تهیه کنیم. این را خدمت‌تان بگویم که امروز ما تمام مطالبات بویان را تسویه کردیم و فردا در نامه‌ای که وکیل بویان به فیفا می‌زند، این پرونده بسته می‌شود. بحث آقای شفر بود که صحبت‌های خوبی راجع به تامین منابعش انجام شد و امیدوارم از روز چهارشنبه یا نهایتا شنبه آینده کارهای آن را انجام دهیم. مرتب برای ما پرونده‌های زیادی می‌آید که امروز شکایت آقای لکیچ، دستیار آقای مجیدی واصل شد. بحث حضور در فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم انجام شد.

او افزود: چون ما در شرف واگذاری باشگاه به بخش خصوصی هستیم، خیلی از پرونده‌هایی که از سال‌های قبل مانده بود بررسی کردیم تا گزارش حسابرسی‌مان را به صورت صحیح بدهیم.

مدیرعامل استقلال درباره شایعات بازگشت استراماچونی گفت: تمام تفکر ما و تمام همه عزیزان هیات مدیره مبنی بر این است که برای فینال عزممان را جزم کنیم تا بتوانیم یک جام را در سالی که هستیم کسب کنیم. در خصوص استراماچونی صادقانه می‌گویم که فرهاد مجیدی سرمربی‌ تیم‌مان هستند و امروز به تمرین رفته بودند. من برای موفقیت استقلال امروز ایشان را به نهاری دعوت کردم ولی درگیر کاری بود که نتوانست برای نهار بیاید. این که می‌گویند پیشنهاد نهار را رد کرده است، درست نیست.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که واکنش باشگاه استقلال به استعفای احتمالی فرهاد مجیدی پس از فینال جام حذفی چیست، گفت: نمی‌توانیم به اگرها استناد کنیم. فرهاد مجیدی به قراردادش پایبند است. اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد در هیات مدیره بررسی می‌کنیم. من چیزی در قرارداد ندیدم که مجیدی بتواند به طور یک طرفه قراردادش را فسخ کند. قطعا اگر مشکلی باشد در داخل خانواده حلش می‌کنیم.

او درباره دلیل سفرش به ایتالیا بیان کرد: من براساس مصوبه هیات مدیره در ششم مرداد ماه به این سفر رفتم. ما از برج چهار مکاتبامان را با وزارت خارجه انجام داده بودیم. این سفر برای حل و فصل پرونده‌هایمان در فیفا بوده است و می‌خواستیم بخشی از مطالبات استراماچونی را پرداخت کنیم تا پرونده از فیفا خارج شود که به جاهای خوبی رسیدیم.

مدیرعامل استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا استراماچونی قرار است به استقلال تخفیف بدهد، توضیح داد: شما می‌روید و یک جنسی را می‌خرید و بخشی از پولش را می‌دهید تا آن جنس باز شود. ما می‌خواستیم با پرداخت بخشی از مطالبات استراماچونی پرونده او را از فیفا خارج کنیم و پس از آن بر روی اقساطی کردن آن بحث کنیم.

سعادتمند درباره فعالیت استقلال در بازار نقل‌وانتقالات گفت: ما با دو باشگاه لیگ برتری مکاتبه کردیم. ما با بازیکنانی که آزاد هستند هم مذاکره می‌کنیم ولی همه مذاکرات به صورت حرفه‌ای رخ داده است. ما مذاکراتمان را پس از اتمام لیگ آغاز کرده‌ایم. ان‌شاءالله بازیکنان خوبی جذب می‌شوند.

سعادتمند در پاسخ به این پرسش که فهرست خرید بازیکنان جدید از طرف مجیدی به باشگاه داده شده یا باشگاه به صورت خودجوش خرید می‌کند، گفت: مسابقات امسال فشرده و فرسایشی شد بنابراین فرصتی نداریم که تیم را ترمیم کنیم. به همین دلیل با ۶،۷ بازیکن خوب کشور وارد مذاکره شدیم. من از طرف سرمربی فهرستی نداشتم و  تلاش می‌کنیم بهترین‌های لیگ را از طریق کمیته نقل و انتقالات جذب کنیم. این کمیته با بسیاری از پیشکسوتان و صاحب نظران در ارتباط است. اسامی اعضای این کمیته در سایت باشگاه گذاشته شده است.

مدیرعامل استقلال در خصوص دلخوری مجیدی از او هم بیان کرد: ما در آستانه مسابقات هستیم. من امروز ایشان را دعوت کردم. ایشان جزو شناسنامه‌های باشگاه است و ما به وجودشان افتخار می‌کنیم و در خدمتشان هم هستیم. اجازه بدهید این مسابقه را به سلامت بگذرانیم.

او  درباره جایی که قرار است با بازیکنان استقلال قرارداد امضا شود هم توضیح داد: محل امضای قرارداد خیلی مهم نیست و مهم بستن قرارداد است. بازیکنان به محل باشگاه هم می‌آیند و اینجا خانه خودشان است.

سعادتمند درباره غرامتی که استراماچونی بابت لکه‌دار شدن نامش می‌خواهد هم اظهار کرد: ما یک بندی داریم که ایشان در متنی که به فیفا دادند به این موضوع هم اشاره کرده‌اند و مبلغی را هم برای این پیش‌بینی کرده‌اند. مذاکرات ما با آقای استراماچونی این بود که در درجه اول پرونده را از فیفا خارج کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که امکان برگشتن استراماچونی به استقلال وجود دارد یا خیر هم توضیح داد: ما یک باشگاه بزرگیم و این حق قانونی باشگاه است که مذاکره کند. ما بزرگیم و باید بزرگی کنیم. الان چند سال است که این بزرگی از ما دور شده است. ما بر اساس قوانین و مقررات یک باشگاه حرفه‌ای و داشتن هواداران میلیونی کار می‌کنیم. ان‌شاءالله که در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی می‌گیریم اما اگر یک درصد نتیجه خوبی نگیریم قطعا به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم. ما لیست آسیایی را هم فرستاده‌ایم و برای تغییرش هم چند روزی فرصت داریم.

سعادتمند در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه احتمالی سرمربیگری استقلال می‌تواند یک فرد خارجی باشد هم بیان کرد: گزینه خوب خارجی ممنوع است. البته من موافق این موضوع نیستم. در دنیای حرفه‌ای باید از همه داشته‌هایی که مطابق با علم روز هستند استفاده کنید، چه بازیکن و چه مربی. البته با توجه به نرخ ارز به صلاح کشور نیست. ما در ایران هم مربی و هم بازیکنان بسیار خوبی داریم. آقای استراماچونی می‌تواند یکی از گزینه‌های ما باشد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا خبرهایی که رسانه‌های ایتالیایی درباره مذاکرات با استراماچونی منتشر می‌کنند صحت دارد یا خیر هم، گفت: در جلسات ما هیچ رسانه‌ای وجود نداشت و قطعا این صحبت‌های آن‌ها گمانه‌زنی است. ما در جلسات بنا را بر این گذاشتیم که همه چیز محرمانه باشد و محرمانگی هم بیشتر روی مفاد شکات او در فیفا تاکید دارد.

سعادتمند در پاسخ به این پرسش که آیا با مجیدی قهر کرده است هم اظهار کرد: من با هیچکس قهر نیستم. برای چه قهر کنم؟ خدا نکند. خواهش من این است که دوستان این موارد را اعلام نکنند. ما همه یک تیم هستیم و در روز بازی هم کنار تیم و کادر فنی هستیم و ان‌شاءالله می‌رویم برای قهرمانی.

او درباره اینکه بعضی از بازیکنان درخواست کرده‌اند قراردادشان به دلار بسته شود هم بیان کرد:‌  باشگاه استقلال با هیچکس در ایران به دلار قرارداد امضا نمی‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا