خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازتاب سخنان امروز رهبری در رسانه‌های عربی

رهبری انقلاب امروز در یک سخنرانی تاکید کردند که عادی سازی روابط امارات با رژیم اسرائیل خیانت به دنیای اسلام، جهان عرب و کشورهای منطقه و به مسئله مهم فلسطین است که این سخنان ایشاندر رسانه های عربی بازتاب داشت.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) در ارتباط تصویری با وزیر، معاونان، مدیران و رؤسای وزارت آموزش و پرورش در سی و چهارمین اجلاس آموزش و پرورش، با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع)، حرکت عظیم حضرت زینب(س)، امام سجاد(ع) را قیام به معنای حقیقی کلمه خواندند و افزودند: پس از قیام حسینی در عاشورا، قیام زینبی ابعاد مختلف حادثه عاشورا و شهادت حضرت سیدالشهدا را برای بشریت تثبیت و ماندگار کرد.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنانشان، اقدام دولت امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی به دنیای اسلام، جهان عرب و کشورهای منطقه و به مسئله مهم فلسطین خواندند و گفتند: البته این وضعیت دیری نخواهد پایید اما لکه ننگ آن بر پیشانی کسانی که غصب کشور و آواره کردن ملت فلسطین را به بوته فراموشی سپردند و پای صهیونیستها را در منطقه باز کردند، باقی خواهد ماند.

ایشان با ابراز تأسف از همکاری دولت امارات متحده عربی با اقدامات قساوت‌آمیز رژیم صهیونیستی و عناصر خبیث صهیونیست در هیأت حاکمه آمریکا علیه مصالح جهان اسلام و منطقه، افزودند: امیدواریم اماراتی‌ها زودتر بیدار شوند و این کارشان را جبران کنند.

شبکه الجزیره در این باره نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که امارات به دو جهان اسلامی و عربی و همچنین فلسطین و ملت های منطقه خیانت کرد.

این شبکه قطری همچنین نوشت که رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد که عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی علیه منافع ملت های منطقه است.

اسپوتنیک عربی نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که خیانت امارات دیری نخواهد پایید  و بعد از توافق با اسرائیل لکه ننگ بر پیشانی آن‌ها باقی خواهد ماند.

شبکه المنار نیز در این رابطه نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که اماراتی ها به اسلام و ملت های عربی و مساله فلسطین خیانت کردند و این لکه ننگی است که بر پیشانی آن ها باقی خواهد ماند.

این شبکه لبنانی همچنین نوشت که رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت که امیدواریم اماراتی ها زودتر بیدار شوند و جبران کنند.

پایگاه خبری العهد نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت که امارات به جهان عربی و اسلامی و فلسطین خیانت کرد و این خیانت دیری نخواهد پایید.
این پایگاه خبری لبنانی به دیگر بیانات مقام معظم رهبری نیز پرداخت.

شبکه المیادین نیز نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد که اماراتی ها پای صهیونیستها را به منطقه باز کردند و مساله فلسطین را فراموش کردند.

این شبکه به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: این خیانت دیری نخواهد پایید اما لکه ننگ آن بر پیشانی آن ها باقی خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، دیگر رسانه های عربی نیز بیانات امروز مقام معظم رهبری را بازتاب دادند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا