خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنفدراسیون فوتبال آسیا نفت تهران را جریمه کرد

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم نفت تهران را به علت نقض مقررات انضباطی این کنفدراسیون در جریان دیدار در مقابل الجیش قطر مبلغ هزار دلار جریمه کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای رسمی ای اف سی، براساس تازه ترین آرای انضباطی کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا، جریمه نفت به علت بی احترامی به بازی در جریان دیدار مقابل الجیش قطر در روز نهم فوریه (29 بهمن 94) و در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده است.
کمیته انضباطی ای اف سی همچنین اعتراض تراکتورسازی تبریز نسبت به ترتیبات انجام شده در رابطه با اسکان و روادید برای دیدار مقابل پاختاکور در روز 15 مارس (25 اسفند 94) در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را رد کرد.
مسئولان تیم تراکتورسازی در گفت وگو با ناظر دیدار قبل از جلسه هماهنگی دو تیم به نحوه میزبانی تیم پاختاکور اعتراض کرده و معطلی حدودا 30 ساعته دو تن از اعضای تیم در فرودگاه را کاری غیرانسانی و به دور از مقررات برگزاری مسابقات اعلام کردند.
کمیته انضباطی ای اف سی همچنین به الاتحاد عربستان حریف سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا دستور داد، دیدار بعدی خانگی خود را به علت سوء رفتار هواداران بدون حضور تماشاگر برگزار کند.
از آنجا که دیدار بعدی الاتحاد مقابل سپاهان در کشور بی طرف برگزار می شود، این مجازات در دیدار بعدی این تیم که در خاک عربستان برگزار می شود، اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا