خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمار وزارت بهداشت از رعایت پروتکل‌ها در عزاداری: 80 درصد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رعایت تقریبی ٨٠ درصدی پروتکل های بهداشتی در برگزاری مجالس عزای حسینی در کشور خبر داد و رئیس جمهور از همکاری و همراهی رهبر انقلاب، مراجع تقلید، وعاظ و مداحان و مردم مؤمن و متدین در برگزاری مراسم سوگواری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن روحانی  در این جلسه همچنین بر لزوم تعامل قوا و عدم تداخل آنها در حیطه‌های یکدیگر با هدف افزایش کارآیی و بهره وری تأکید کرد.

اختصاص اعتبار برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در استان لرستان

هیأت وزیران با اختصاص مبلغ چهارصد میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای به منظور اجرای اقدامات پیشگیرانه برای تأمین آب شرب، کشاورزی و کنترل سیلاب منطقه از طریق سد مروک استان لرستان و لزوم تکمیل سد مخزنی مروک در این استان موافقت کرد.

همچنین وزارت نیرو موظف شد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام عملیات مذکور، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را هر سه ماه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

موافقت دولت با تغییر دستگاه اجرایی تعدادی از طرح های تملک دارایی سرمایه ای

با تصویب دولت، دستگاه اجرایی طرح های «ساختمان سد کهیر» و «ساختمان سد کهیر شبکه آبیاری و زهکشی – وامی»، از شرکت آب منطقه ای سیستان و بلوچستان و نیز طرح «مطالعه انتقال آب شرب به استان های تهران، البرز و قزوین» از شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران، به شرکت سهامی توسعه منابع آب و نیروی ایران تغییر یافت.

اصلاح آیین نامه اجرایی پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد

هیأت وزیران به منظور تأمین نظر هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت، با اصلاح آیین نامه اجرایی بند (ب) تبصره (١٧) ماده واحده قانون بودجه سال ١٣٩٩ کل کشور درخصوص پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد موافقت کرد.

به موجب اصلاحیه فوق، جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد که براساس قوانین نیروهای مسلح، حقوق وظیفه دریافت نمی کنند، تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، مشمول آیین نامه مذکور هستند.

گزارش وزارت آموزش و پرورش درخصوص «آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس»

در ادامه جلسه، وزارت آموزش و پرورش گزارشی از وضعیت و اقدامات صورت گرفته برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، به هیأت وزیران ارایه داد.

تغییر سرمایه گذار در قرارداد مشارکت برای اجرای پروژه راه آهن شلمچه – بصره

هیأت وزیران در راستای تسریع در آغاز عملیات اجرایی فرآیند تأمین مالی پروژه راه آهن شلمچه – بصره، با تغییر سرمایه گذار برای قرارداد مشارکت در اجرای پروژه راه آهن شلمچه – بصره موافقت کرد.

بر این اساس، شرکت ارزش آفرینان فدک به عنوان سرمایه گذار و تأمین کننده مالی صد درصدی اجرای پروژه مذکور تعیین شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا