خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش سرپرست کمیته داوران به اعتراض داوران

اسماعیل صفیری، سرپرست کمیته داوران درباره اعتراض داوران به انتخاب موعود بنیادی‌فر به عنوان داور فینال جام حذفی گفت: داوران در جایگاهی نیستد که بخواهند به این موضوع اعتراض کنند زیرا انتخاب داور هر بازی به عهده کمیته و دپارتمان است. موعود بنیادی‌فر هم داور شایسته‌ای است و حتی ناظر داوری فدراسیون معتقد است او در دیدار استقلال و سپاهان، اشتباهی نداشته است. برای او آرزوی قضاوت موفقی را در فینال می‌کنم.

صفیری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که چرا از آغاز مجدد لیگ تا الان تنها یک تست کرونا از داوران گرفته شده است، توضیح داد: اولا که گرفتن چنین تست‌هایی از داوران برعهده سازمان لیگ و ایفمارک است. همچنین با توجه به این که داوران در شهرهای مختلف حضور دارند و به صورت متمرکز در یک مکان نیستند، ما دادن آزمایش را به خودشان واگذار کردیم و به آن‌ها اعلام کردیم که در صورت پیدا شدن علائم این ویروس، می‌توانند به مراکز تحت قراداد فدراسیون بروند و رایگان تست بدهند.

صفیری درباره اعتراض داوران به انتخاب موعود بنیادی‌فر به عنوان داور فینال جام حذفی گفت: داوران در جایگاهی نیستد که بخواهند به این موضوع اعتراض کنند زیرا انتخاب داور هر بازی به عهده کمیته و دپارتمان است. موعود بنیادی‌فر هم داور شایسته‌ای است و حتی ناظر داوری فدراسیون معتقد است او در دیدار استقلال و سپاهان، اشتباهی نداشته است. برای او آرزوی قضاوت موفقی را در فینال می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا