خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خوردبین: برای شروع لیگ آماده‌ایم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عمان جای خوبی برای آماده‌سازی تیم‌ها است. ما هم برای شروع لیگ آماده و فقط منتظر رأی کمیته استیناف درباره هوادارانمان هستیم.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در اردوی عمان اظهار داشت: با توجه به اینکه در عمان شرایط اردویی خوبی داشتیم، با آمادگی مسابقات را شروع می‌کنیم. البته باز هم تعطیلات در مقطعی حادث شد که توانسته بودیم روند خوبمان را پیدا کنیم ولی در این مدت تمرینات خوبی داشتیم. عمان از امکانات خوبی برای برپایی اردوها برخوردار است که به خوبی از آن استفاده کردیم.

وی درباره محرومیت احمدزاده و بنگر و عدم حضور ملی‌پوشان در اردوی عمان ادامه داد: به هر حال وقتی همه نفرات را در اختیار داشته باشید، شرایط بهتری هم دارید ولی همه بچه‌های ما آمادگی و انگیزه بالایی دارند تا وظایف محوله را به خوبی انجام بدهند. ملی‌پوشان هم چند جلسه‌ای با تیم تمرین داشتند و فکر می‌کنم با روحیه خوبی که دارند، مشکل خاصی از این ناحیه نداشته باشیم.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه آیا در جلسه هماهنگی درباره حضور تماشاگران صحبتی شد یا نه، خاطرنشان کرد: نمایندگان حاضر در جلسه هم در این ارتباط اطلاعات جدیدی نداشتند و همه ما منتظر رأی کمیته استیناف هستیم. در صورتی که هواداران اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کنند، هماهنگی‌های لازم برای حضور هواداران در ورزشگاه به عمل آمده است و ما هم امیدواریم با توجه به شروع سال جدید، بتوانیم تماشاگران خودمان را کنارمان داشته باشیم چون فوتبال بدون هوادار و تماشاگر مثل تن بی‌جان می‌ماند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا