خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای زائری! اگر دو روز حرف نزنید

علی اصغر شفیعیان در یادداشتی در اینستاگرام خود با تیتر «آقای زائری! اگر دو روز حرف نزنید نمی گویند قدرت تکلم ندارید»، به یادداشتی اینستاگرامی از محمدرضا زائری، مدیر مجموعه فرهنگی سرچشمه واکنش نشان داد.

به گزارش انصاف نیوز، متن این یادداشت که به همراه عکسی عجیب از ورودی مجموعه ی سرچشمه با تصاویری بسیار بزرگ در جلوی آن، همچنین کامنتی بی پاسخ در زیر این یادداشت، در پی می آید:

جناب زائری! گویا گاهی چرتی می زنی و خواب تشریف داری از جمله در زمانی که دوستانت آن شکست سنگین را در انتخابات خورده اند، به پیروزها کنایه ای اینچنین زده ای که:
«انگار بعضي هنوز پايان آن دوره را باور نكرده اند و فكر مي كنند كه پادشاهي به جاي پادشاهي نشسته و مثلا سلسله هاشميه و روحانيه به جاي پهلويه و قاجاريه آمده!» و …

لااقل به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری_اسلامی این را نمی نوشتی، چون این عین جمهوری اسلامی است که کسانی از صندوق رای بالا بیایند و مسوولیت بگیرند، نه مثل دوستان شما بدون رای همه چیز در دستشان باشد.

«آقای سرچشمه»! شما عمامه به سر نداری؟ شاه زاده که نبودی! در انتخاباتی هم که رای نیاورده ای، پس این چیست که می نویسی:
«در حالي كه از دوازدهم فروردين ٥٨ منش و مشي تفوق و سلطه گري نفي شده و ديگر نه عمامه داريم به جاي تاج و نه پايمنبر به جاي پايتخت!»

شما اگر الحمدالله امکاناتی در اختیار دارید، نه برای مجاهدت و زندان در پیش از انقلاب است، نه به خاطر مبارزه در جبهه هاست، نه سطوح علمی بالایی داشته اید و امثالم. شما را صداوسیما بزرگ کرده است به عنوان یک آخوند یا روحانی همسو!

خب حالا هم دکانتان به خاطر این گرم شده که با آن محبوبیت و مخاطب تلویزیونی، گاهی ساز غیرهمسویی می نوازید؛ وگرنه همان چند حرف صحیحی که می زنید را خیلی ها قبل از شما زده اند. لذا امر بر شما مشتبه نشود که در چنته چیزی متفاوت دارید و دیگری نداشته است.

مرد حسابی! این لگد زدن عجیب به حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی مد روز است؟ چیست؟ خب کمی لااقل منطقی بنویس که با کیهان آقای شریعتمداری متفاوت باشد. قاعدتا شما می توانی کسانی را که احتمالا برای امکانات «مجموعه ی سرچشمه» فشار می آورند یا آنهایی را که برای رفع توقیف برنامه ی تلویزیونی «توقف ممنوع» موثر هستند، قانع کنی که این حمله های بی مهابا و البته بی منطق آن هم به کسانی که همین یک ماه پیش در 7 اسفند آن رای بالا را کسب کرده اند و انتخابات شوک آور 92 را «تکرار» کردند، جواب نمی دهد.

بعضی نوشته های شما بوی آزادگی می دهد، حیف نیست که اینچنین آلوده به سیاست زدگی و البته هیجان زدگی شود؟

shafieian aliasgharهمان یادداشت احساساتی درباره ی تصویر آقای شاهرودی را به خاطر بیاور برادر! آخر آن چه سطح نازلی از نقد بود؟ شاید در شهرداری هم اگر بخواهند عکس مسوولی را نصب کنند، تصویر دوست قالیباف شما را در کنار امام خمینی و رهبری قرار بدهند، مانند خیلی از موسسات و نهادهای دولتی و حتی بخشی از خصوصی ها.
شما اگر نیتی آزادمنشانه داشتی و می خواستی ایراد مبنایی بگیری، می بایست به اصل این روش نصب عکس ایراد می گرفتی، نه این که عکس این نباشد و عکس آن یکی باشد و غیره. نصب عکس در قرآن آمده؟ در سیره ی پیامبر و ائمه بوده؟ شاید در آن زمان هم عکاسی بوده و ما بی خبریم؟

امان از دست شما که احتمالا برای این هم توجیهی می یابید!
زیادی کشش نمی دهم، اصل حرف همان بود که حیف است اینقدر حرف زدن ها باعث سبکی شود. شما الان در معرض سبک شدنی. حیف است!

 

کامنت بی پاسخ درباره ی سفر ژانویه 2016

کامنت علیرضا بهرامی، شاعر و روزنامه‌نگار در زیر یادداشت که تا این ساعت بی پاسخ مانده و در صورت پاسخگویی منتشر می شود:

علیرضا بهرامی: آقای زائری ظاهرا دولت روحانی را قبول ندارد ولی به مناسبت فجر انقلاب اسلامی با دولت روحانی سفر خارجی می رود. کلا پای پول و ارز و فرست کلاس که وسط بیاید خیلی چیزها عوض می شود. کاش یکی از ایشان بپرسد برای سلسله ی قالیبافیه چه نسخه ای به سرمان بریزیم؟

محمدرضا زائری: سلام. ببخشيد كدام سفر خارجي را رفته ام؟ لطف مي كنيد بفرماييد؟

علیرضا بهرامی: سلام. جشنواره شعر فجر، ژانویه 2016 لبنان.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام- اوایل انقلاب از حاج احمد اقا سوال کردند ایا ب حزب توده هم اجازه فعالیت سیاسی می دهید؟ حاج احمد اقا فرمودند : حال شما خوبه….!اقای زایری حالتون خوبه…..!

  2. انصاف عزيز، ميخوام چهار كلمه خودمونى با شما صحبت كنم ، اگر نمايش هم نديد خيالى نيست، در هر صورت ميخوام از صميم قلب ازتون تشكر كنم خدا وكيلى فقط با مراجعه به سايت شماست كه دلمان خنك ميشود، بقيه سايتهاى اصلاح طلب خيلى دست به عصا ميروند انگار نه انگار صحنه سياست را پادوهاى پايدارى به لجن كشيده اند، يا همين جناب زائرى ببينيد براى چهار تا امتياز بيشتر چطور اخلاق و جوانمردى و ادب را زير پا له ميكند ؟ آيا ساير اصلاح طلبان مسؤليتى ندارند ؟ هوا بس ناجوانمردانه سرد است …

  3. اظهارات این چنینی از فردی که پدرش استاندار آقای دکتر بوده در هرمزگان ،چیز طبیعی است .اما واقعا باید تاسف خورد که اینان ادعا ی پوشیدن لباس پیامبر برتن خود دارند؟؟؟؟!!!!!!انشا الله شفا دور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا