خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات وحید هاشمیان درباره‌ی آخرین وضعیت تیم ملی

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر کرونا در برنامه‌ریزی‌های تیم ملی خللی ایجاد نکند، بازی‌ دوستانه تیم ملی با ازبکستان و تاجیکستان قطعی شده است.

به گزارش ایسنا، وحید هاشیمان در حاشیه کلاس دانش‌افزایی مربیان خراسانی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ به ترکیب مدنظر تیم ملی دست پیدا کرده، اظهار کرد: به همراه اسکوچیچ، در حد امکان بازی‌های لیگ و حذفی را از نزدیک تماشا کردیم. سایر بازی‌هایی را هم که نتوانستیم از نزدیک تماشا کنیم، روز بعد به همراه مربیان تیم ملی آنالیز کردیم. زمانی که اسکوچیچ به جمع‌بندی برسد، لیست جدید تیم ملی را اعلام خواهدکرد.

وی در خصوص برنامه‌های اسکوچیچ برای تیم ملی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع کرونا، تمام بازی‌های برنامه‌ریزی شده به تعویق افتاد. اگر در تاریخ‌های جدید مشکلی به وجود نیاید بازی‌های دوستانه برگزار خواهد شد. فدراسیون در صدد آن است تا با تیم‌هایی که آزاد هستند، بازی دوستانه برگزار کنیم. فعلا ازبکستان و تاجیکستان قطعی شده، اما کرونا باعث شده برنامه‌یزی‌ها مدام به مشکل بخورد و فقط شامل ایران هم نمی‌شود.

هاشمیان در خصوص صعود تیم ملی به دوره بعد انتخابی جام جهانی عنوان کرد: ایران مستحق بهترین‌هاست. بازیکنان خوبی داریم. متاسفانه به دلیل بدشانسی و برخی حواشی به عراق و بحرین باختیم. امیدوار به جبران در دور برگشت هستیم تا بهترین نتایج برای طرفداران فوتبال ایران رقم بخورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا