خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک مقام سپاه: امن‌ترین کشور دنیا هستیم

سردار کشکولی، فرمانده سپاه لرستان گفت: بدنه اجتماعی جامعه همراه با نظام است، اگر امروز امن‌ترین کشور دنیا هستیم بخاطر حضور موثر مردم است.

به گزارش ایسنا سردار مرتضی کشکولی امروز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه در مراسم بزرگداشت شهدای سلامت که در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری شهاد امام حسین(ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان پدیده‌ای نوظهور و مؤثر وضعیت جهان را به جهت دیگری تغییر داده و مجاهدتی که از سوی کادر درمانی، پزشکی و پرستاری در حال انجام بوده، بخشی از همین خدمات نظام و انقلاب به مردم محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه لرستان به مشارکت فعال بیش از ۲۳ هزار جهادگر زن در دوران دفاع مقدس و فعالیت ۲۳۰۰ پزشک زن در جبهه دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه ۷۰۰۰ شهید زن و ۵۰۰۰ جانباز زن در جنگ تحمیلی نشان از مقاومت زنان ایران اسلامی دارد، افزود: البته در انقلاب اسلامی، به جز دفاع سخت و امنیتی، توسعه فرهنگ وقف، راه‌اندازی نهضت مدرسه‌سازی، برگزاری جشن‌های گلریزان و  عاطفه‌ها، رزمایش کمک مومنانه و حضور گروه‌های جهادی  و… را شاهد بودیم.

کشکولی گفت: داوطلبی گروههای جهادی در همه عرصه‌ها از جمله سیلاب، کرونا، اهدای عضو و… ظرفیت‌هایی بوده که در عرصه‌های مختلف جامعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: تا به امروز در لرستان ۲.۶ متوفی در روز به دلیل بیماری کرونا ظرف شش تا هفت ماه گذشته  داشتیم و این امر به خاطر مدیریت قوی، حضور مجاهدانه کادر درمان و همکاری مردم  رخ داده است.

این مسئول با بیان اینکه بدنه اجتماعی جامعه همراه با نظام است، افزود: اگر امروز امن‌ترین کشور دنیا هستیم بخاطر حضور موثر مردم است.

وی گفت: ناکامی‌ها در بخشی از عرصه‌ها را داریم بویژه در مسائل اقتصادی که بخشی به سوءمدیریت بر می‌گردد.

کشکولی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی مترادف است با ملت ایران، گفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبلور اراده ملت بوده و این حضور دلی کمترین اثرش تعمیق معنویت و اخلاق است.

فرمانده سپاه لرستان به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم‌له معنویت را برجسته کردن ارزش‌هایی از قبیل اخلاص، ایثار، توکل، ایمان در خود و جامعه می‌دانند.

وی افزود: رعایت فضیلت‌های خیرخواهی، گذشت، کمک به نیازمندان، شجاعت و اعتماد به نفس نیز مورد تاکید رهبری قرار گرفته است.

کشکولی بیان کرد: در جامعه پزشکی و درمانی ما اخلاق و معنویت متجلی بوده و عیار معنویت و اخلاق در فضای  عمومی جامعه چشمگیر است و افزایش دارد و ما حق نداریم جایی ناهنجاری اخلاقی دیدیم بگوییم که دین و اسلام از دست رفت؛ مادامیکه توکل، ایثار، اخلاص، گذشت، خیرخواهی و کمک به هم نوع هست شاهد معنویت در جامعه هستیم، در قالب رزمایش کمک مومنانه ایام محرم، از سوی سپاه و با کمک مردم ۱۰ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در حال توزیع در بین نیازمندان است.

وی گفت: با استفاده بیانیه گام دوم انقلاب و واقعیت‌های موجود، پس از ۴۱ سال با وجود همه دعواهای فضای مجازی، شاهد تحقق معنویت و اخلاق کارکردی در جامعه هستیم.

فرمانده سپاه لرستان اظهار کرد: پرستاران ما با هر پوششی با دعا و ذکر در راه بهبودی بیماران تلاش می‌کنند و این تداعی کننده صحنه‌های مجاهدانه در دفاع مقدس است.

وی گفت: در بخش سلامت هنرمندان و نویسندگان ورود پیدا کنند و این مجاهدت‌ها را به تصویر بکشند. از اخلاق و معنویت نوعدوستی، فداکاری و ایثار ایجاد می‌شود.

فرمانده سپاه لرستان تصریح کرد: باید از یادواره این شهیده سلامت تعهدی بین مسئولین ایجاد شود که اهل گذشت و خیرخواهی و دلسوزی برای مردم باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا