خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده میلان و امپولی 18 فروردین 1402

پخش زنده میلان و امپولی 18 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 29ام سری آ در سن سیرو شهر میلان و از ساعت 22:30 رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال آث میلان مدافع ناکام عنوان قهرمانی سری آ در این فصل امشب در سن سیرو از ساعت 22:30 به وقت ایران در چارچوب هفته بیست و نهم سری آ، میزبان تیم فوتبال امپولی خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده میلان و امپولی 18 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده دیدار آث میلان و امپولی 18 فروردین 1402

پخش زنده میلان و امپولی 18 فروردین 1402

تیم فوتبال آث میلان در فصل گذشته با هدایت استفانو پیولی و رهبری زلاتان ابراهیموویچ 41 ساله موفق شد تا پس از 11 سال اسکودتو را فتح کند و تعداد قهرمانی‌های خود را با تیم همشهری اینتر در عدد 19 برابر کند.

اما آث میلان که در سرتاسر این فصل عنوان «مدافع عنوان قهرمانی» را یدک می‌کشد فصل پرنوسان و پر از برهه‌های ناامیدکننده را پشت سر گذاشته است؛ شاگردان پیولی در مقاطعی از فصل به هیچ تیمی نه نگفتند و در مقاطعی از فصل نیز با بازی‌های درخشان همگان را سوپرایز کردند همانند اتفاقی که هفته گذشته رخ داد جایی که میلان موفق شد در خانه صدرنشین مقتدر این فصلی ناپولی با 4 گل برتری زمین بازی را ترک کند!

به هرروی میلان در ادامه فصل دو هدف مهم را دنبال می‌کند یکی تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در سری آ و دیگری ادامه رویاپردازی در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری جایی که روسونری باید با ناپلی‌ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، 2 دیدار مهیج رفت و برگشت را برگزار کند.

میلان هم اکنون 51 امتیاز دارد و در رتبه سوم سری آ به سر می‌برد اما حریف امشب آن‌ها امپولی نیز با 31 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول به سر می‌برد.

روسونری در 5 دیدار اخیر خود در سری آ 2 برد، 2 باخت و 1 تساوی داشته و امپولی نیز در 5 بازی آخر خود در لیگ 4 باخت و 1 برد را دشت کرده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده میلان و امپولی 18 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا