خرید تور تابستان ایران بوم گردی

داستان تلخ کودک اهوازی که به دست مادرش خفه شد

عرشه آنلاین نوشت:

جسد کودک چهار ساله اهوازی کشف شد که توسط مادرش خفه شده بود.

ساعت ۸ شب ۳ شهریور ماه امسال ماجرای گم شدن کوشا ۴ ساله در کوی ملت اهواز توسط مادرش به پلیس مخابره شد و عکس های این پسربچه اهوازی در فضای مجازی دست به دست می شد تا سرنخی از او به دست بیاید.

پدر و مادر کوشا چندسالی بود که از طلاق گرفته بودند. مادر کوشا ادعا کرده بود ساعت ۹ شب کوشا را به در خانه پدربزرگش رساندم اما بررسی دوربین های مداربسته نشان از آن داشت که مادر خانواده تا مقابل خانه پدربزرگ کوشا آمده اما او را پیاده نکرده است

تحقیقات و بررسی ها ادامه داشت تا اینکه ساعت ۵ صبح امروز جسد کوشا ۴ ساله در شهرک حفاری پیدا شد و این در حالی بود که با آثار جراحات و خفگی بر روی گردن پسربچه نمایان بود فرضیه قتل پیش روی ماموران پلیس قرار گرفت.

ماموران با توجه به اینکه مادر کوشا آخرین فردی بوده که با پسربچه را دیده احتمال می رفت که قتل توسط مادرش صورت گرفته باشد و در ادامه با دستور مقام قضایی زن جوان دستگیر شد و این مادر بی رحم در همان تحقیقات ابتدایی به قتل بی رحمانه پسرش اعتراف کرد.

زن جوان گفت: پسرم مانع رسیدن من به خواسته هایم می شد به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتم و پس از قتل با ادعا ناپدید شدن پسرم سعی داشتم پلیس را گمراه کنم اما جسد پسرم پیدا شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. خدایا تو خبر داشتی این مادر یه روزی بچشو میکشه پس چرا بهش این بچه رو دادی آخه این بچه معصوم چه گناهی داره

    18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا