خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب فوت یکی از نیروهای شهرداری در درگیری روستای ابوالفضل

علیرضا عالیپور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به تصاویر منتشرشده از فوت یکی از نیروهای اجراییات که در درگیری اخیر در روستای ابوالفضل اهواز حضور داشته است، گفت: این موضوع کذب محض است.

عالیپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تصویر منتشرشده در  فضای مجازی مبنی بر فوت یکی از نیروهای اجراییات شهرداری که در درگیری اخیر در روستای ابوالفضل اهواز حضور داشته است، اظهار کرد: تصویری مبنی بر کشته شدن آقای بهنام علیزاده یکی از نیروهای اجراییات شهرداری که در درگیری اخیر در سکونتگاه غیررسمی ابوالفضل حضور داشته در فضای مجازی دست به دست می‌شود که این موضوع کذب محض است. در حال حاضر هیچگونه کدورت و تنشی بین اهالی منطقه و عوامل اجراییات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همچنان نیروهای اجراییات به وظایف قانونی خود در منطقه عمل می‌کنند، افزود: نه تنها کدورتی بین اهالی و عوامل اجراییات وجود ندارد بلکه با وساطت امام جماعت منطقه و حضور عوامل شهرداری بین اهالی؛ کدورت‌های ایجادشده، از بین رفته و بابت رفتارهای پرتنش که ایجادشده نیز عذرخواهی کرده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص انتشار چنین مطالب و تصاویری، بیان کرد: به نظر می‌رسد برخی افرادی که به دلیل برخی تخلفات و روابط ناصحیح با افراد متخلف، از درون مجموعه اجراییات پاکسازی شدند، قصد سوء بهره‌برداری از این اتفاق و تسویه حساب شخصی و به مخاطره انداختن امنیت شغلی و روانی این مجموعه را دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا