خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در تعطیلات کمترین تجمع را در مازندران شاهد بودیم»

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه «در تعطیلات هفته‌ی گذشته کمترین تجمع را در مازندران شاهد بودیم»، گفت در فضای مجازی تعداد زیادی تصاویر در قالب کلیپ‌ سواحل در روزهای تاسوعا و عاشورا منتشر شد تا بدین نحو از احساسات پاک مذهبی مردم مازندران سوء استفاده شود، سوء استفاده از احساسات مردمی نوعی اشاعه فساد است.

به گزارش ایسنا حسین حسن نژاد، در آیین تودیع و معارفه فرماندار نوشهر که در سالن همایش های بندر نوشهر برگزار شد، ضمن قدردانی از کسانی که در امر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سواحل مازندران تلاش کردند، اظهار کرد: در فضای مجازی تعداد زیادی تصاویر در قالب کلیپ‌ سواحل در روزهای تاسوعا و عاشورا  منتشر شد تا بدین نحو از احساسات پاک مذهبی مردم مازندران سوء استفاده شود.

وی با تاکید بر احترام به احساسات پاک مذهبی مردم، افزود: این احساسات تضمین کننده و بیمه‌ کننده حفظ انقلاب است اما سوء استفاده از احساسات مردمی می‌تواند بخشی از امید را نیز زیر سؤال ببرد و به نوعی اشاعه فساد، منکر و فحشا درون جامعه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد:در تعطیلات هفته گذشته با اینکه این استان با مشکل ورود انبوه مسافران مواجه بود اما خوشبختانه کمترین تجمع جمعیتی را شاهد بودیم.

حسن نژاد به شرایط سخت کشور اشاره کرد و گفت:جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در شرایط سختی قرار داشت و ما تجربه خوبی نیز در طول این سال‌ها به دست آوردیم اما به موازات آن، دشمن نیز در نحوه مقابله با ما تجربه زیادی کسب کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: هدف دشمن این بود که با تحریم هیچ چرخی نچرخد، هیچ صادراتی انجام نشود، هیچ فناوری‌ وارد کشور نشود، مکانیزم تبادل پولی کشور ما با دنیا تعطیل شود و از همه مهم‌تر قرار بود با این فشارها مردم در مقابل نظام قرار بگیرند.

حسن نژاد با بیان اینکه مقاومت در میدان بودن و نوآوری‌های ما به مراتب افزایش یافته است ، افزود: چرخ توسعه و سازندگی در کشور ما نه تنها عقب نیفتاد و از حرکت باز نماند بلکه جهت‌گیری‌های جدیدی نیز شکل گرفت و نگاه نوآورانه و فناورانه بر آن وارد شد.

وی تاکید کرد:  امروز در تمامی بخش‌ها نگاه و فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی و توسعه گردشگری مازندران باید تغییر کند و نگاهی نو ایجاد شود و این سبب می‌شود تا بخش خصوصی بتواند در زمینه گردشگری نیازها را تأمین کند.

در این آیین عبدالصمد صفرنژاد تکریم و سعید یزدانی که پیش از این فرماندار شهرستان سوادکوه بود به عنوان فرماندار جدید شهرستان نوشهر معرفی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا