خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنرانی شهرام مکری در جشنواره فیلم ونیز

شهرام مکری، نویسنده و کارگردان سینمای ایران که امسال با فیلم «جنایت بی‌دقت» در جشنواره فیلم ونیز حضور دارد درباره مشکلات سینمای ایران برای تولید مشترک سخنرانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، یکشنبه ششم سپتامبر (شانزده شهریور) برنامه ویژه‌ای به میزبانی اتحادیه اروپا با عنوان «آینده سینمای جهان» در این جشنواره برگزار می‌شود. این برنامه شامل دو میزگرد است که با تمرکز بر تولیدات مشترک بین قاره آسیا و آفریقا با سایر کشورهای دنیا با مجموعه‌ای سخنرانی برگزار می‌شود.

در بخش آسیایی، شهرام مکری به عنوان نماینده ایران برای سخنرانی به این میزگرد دعوت شده که درباره مشکلات سینمای ایران برای دستیابی به تولیدات مشترک سخنرانی خواهد کرد. جرجیو فیکارلی رییس بخش فرهنگی اتحادیه اروپا میهمانان این بخش را با مشورت البرتو باربرا مدیر جشنواره انتخاب کرده و سخنرانان را دارای ایده‌هایی خوب برای آینده سینمای کشورشان دانسته است.

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر سومین فیلم ایرانی حاضر در این جشنواره در کنار «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی و «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی است. هجدهم شهریور نمایش رسمی این فیلم در بخش افق‌ها با حضور کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگران فیلم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا