خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات برخورد با خبرنگاران و عکاسان در سفر قالیباف به خوزستان

«کارگر پرس» نوشت: امروز چهارمین روز سفر رییس مجلس شورای اسلامی به خوزستان با عنوان تبلیغاتی #نظارت¬_میدانی است، ۴ روز بدون همراهی خبرنگاران و عکاسان خوزستانی، با اخباری مهندسی و در راستای امنیتی جلوه دادن خوزستان سرافراز.

در آبادان توهین به خبرنگاران و ضبط دوربین عکاسان تا تصویری خلاف نظر روابط عمومی تیم رسانه‌ای و کارگردان تبلیغاتی همراه جناب رئیس مجلس شورای اسلامی منتشر نشود، در شادگان با اصطلاح امنیتی‌ترین شهر به مردم غیور و وطن‌پرست توهین می‌شود، در بهبهان دوربین عکاسی را می‌شکنند.

در ایذه اجازه تصویربرداری داده‌ نمی‌شود، همه با گوشی عکاسی می‌کنند، در دزفول سگ‌های پلیسی خبرنگاران را بازرسی می‌کنند، در اندیمشک بانوان حق پوشش اخبار رئیس قانونگذار جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

و امروز خبرنگاران حق پوشش نشست خبری ریاست محترم مجلس شورای اسلامی را ندارند، براستی چرا تیم رسانه‌ای سوال‌های مورد خواست خود را برای خبرنگاران همسو می‌فرستد، آیا رئیس مجلس به هیچ کس اعتماد ندارد؟؟؟؟

عدم انتقاد رسانه‌ها و خبرنگاران خوزستانی مایه تاسف است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اصلاح طلبان عزیز بسوزید و با این اراجیف مردم رو گول نزنید از بالا تا پایین تون رو بگردین یه نفر پر تلاش مثل قالیباف نمی‌تونید پیدا کنید کاری که نمی‌کنید هر کسی هم که یه قدم برای مردم بر میداره تخریب میکنید اشکال نداره خدایی هم وجود داره مطمئن هستم که کامنت من رو تایید نمی‌کنید ولی خودتان که میخونید کمی هم از جناح بازی و غرب گدایی دست بردارید و به مردم به احمق نگاه نکنید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا