خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سپنتا نیکنام در انتظار تصمیم مجمع تشخیص

سپنتا نیکنام عضو زردشتی شورای شهر یزد در گفت وگو با خبرنگار انصاف نیوزگفت: خبر جدیدی از وضعیت خود ندارم، و فقط می دانم پرونده من به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته است.

به گزارش ایسنا، «در فروردین ماه سال جاری شورای نگهبان طی نامه‌ای اعلام کرد که تبصره‌ی اول ماده 26 قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا خلاف شرع است و این تصمیم خود را مستند به یکی از سخنرانی‌های امام در سال 58 خواند. چند ماه بعد، انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار شد ولی مجلس وقتی برای نظریه‌ی شورای نگهبان نگذاشت و نظر را به دلیل ابراز در خارج از مهلت قانونی پیش‌بینی شده در اصول 95 و 96 قانون اساسی، لازم‌الاجرا ندانست.

اما پس از آن با طرح شکایتی از سوی فرمانداری یزد به دیوان عدالت اداری، موضوع از سوی یکی از شعب در دستور کار قرار گرفت و قبل از ورود به ماهیت موضوع، دستور موقتی مبنی بر تعلیق عضویت این عضو شورای شهر یزد صادر کرد».

سپنتا نیکنام در پاسخ به پرسش خبرنگرا انصاف نیوز درباره‌ی تصاویر منتشر شده ی بنری در رحمت‌آباد یزد که از اهالی محله خواسته بود تا منازل خود را به غیر بومی‌ها اجاره ندهند، ابراز بی ازطلاعی کرد وگفت بررسی خواهد کرد.

بنرهای هشدارآمیز یزدی‌ها: خانه‌هایتان را از افغانستانی‌ها پس بگیرید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا