خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد تند روحانی از منتقدان بازگشایی مدارس

رئیس‌جمهور روحانی با اشاره به مخالفت‌ها با بازگشایی مدارس در شرایط شیوع کرونا گفت: عده ای ضد انقلاب هر موضوعی که می شود می خواهند کشور تعطیل شود؛ محرم شد، کنکور شد، آغاز سال تحصیلی مدارس شد، بازگشایی کارخانه ها شد آن ها شروع می کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، با بیان اینکه عده‌ای ضد انقلاب می‌خواهند با استفاده از شرایط کرونا میان نان و جان مردم فاصله بیاندازند، اظهار کرد: نان و جان مردم جدا از هم نیست. همان جا که در نانوایی با ماسک نان می خرید یعنی نان و جان کنار هم هستند. ماه رمضان شد عده‌ای گفتند می خواهند مراسم بگیرند؛ ما گفتیم با رعایت اصول بهداشتی مراسم‌ها می تواند برگزار شود.

وی ادامه داد: وقتی گفتیم ویروس را باید شکست دهیم یعنی هم سلامت باشد هم کار باشد. عده ای ضد انقلاب هر موضوعی که می شود می خواهند کشور تعطیل شود؛ محرم شد، کنکور شد، آغاز سال تحصیلی مدارس شد، بازگشایی کارخانه ها شد آن ها شروع می کنند.

روحانی گفت: دیروز در رسانه های خارجی جنجال راه انداختند که متخصصان می گویند مدارس باید تعطیل باشد و مخالف بازگشایی مدارس هستند اما وزیر آموزش و پرورش به زور می خواهد مدارس را باز کند؛ نه خیر همه موافق هستند.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. # تامین پول مدارس غیرانتفاعی مسئولان مدرسه دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا