خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وقتی خبر سال 92 در 95 بازنشر می شود!

یک گزارش خبری انصاف نیوز که در ۱۷ دی ۱۳۹۲ منتشر شده بود، روز 6 فروردین 1395 در سایت جهان نیوز و سپس سایت صراط نیوز و تعداد بسیار زیادی از دیگر سایت های همسو بازنشر شد!

به گزارش انصاف نیوز، سایت جهان نیوز به مدیریت علیرضا زاکانی، خبر «تغییر ۷ رییس دانشگاه طی روزهای آتی» [لینک] که در ماه های اول روی کار آمدن دولت روحانی منتشر شده بود را پس از سه سال با تیتر «برکناری اتوبوسی روسای دانشگاه ها!» منتشر کرده است.

نکته ی جالب توجه، اشاره به «دکتر فرجی دانا، وزیر علوم» است؛ در حالی که خود زاکانی به عنوان یکی از فعالان استیضاح او نقش آفرینی کرده و در جلسه ی استیضاح به عنوان موافق استیضاح سخنرانی کرده بود.

هفتم اسفند ماه گذشته، آقای زاکانی از جمله ی مسافران اتوبوس «لیست اصولگرایان» بود که توسط رای دهندگان به صورت یکجا برکنار شدند و 40 روز دیگر باید «خانه ی ملت» را ترک کنند.

تحلیلگران احتمال می دهند با برکناری اتوبوسی اصولگرایان از مجلس، تعدادی از آنها از جمله زاکانی، تلاش های سیاسی خود را در مقابل آرای انتخابات 92 و 94 در حوزه ی رسانه دوچندان خواهند کرد.

456546

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به این میگن شوک ، شوک انتخاباتی . گیچ شدن و ندانم کاری هم عوارض بعد از شوک است. خدا همه ما را به راه راست هدایت فرماید .

  2. اصوالگرایان تندرو وحامیانشان موفقیت دولت فعلی رابرنمی تابند.بنابراین بایدگفت:
    مارابه خیرشماامیدی نیست شرمرسان
    ضمنادوقطبی کردن جامعه به نفع جامعه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا