خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقدی بر نقد عمادالدین باقی

یکی از مخاطبان انصاف نیوز با نام «مصطفی» در کامنتی ذیل خبر «نقد عماد باقی به وعده‌ی ترور ترامپ» نوشت:

ایران به‌خاطر طرز فکر این‌گونه افراد است که نابود می‌شود. جالب است که برای اینکه افکار بزدلانه خود را به فهم عوام‌الناس دهند از قرآن و دین هم استفاده می‌کنند و مثال‌های تاریخی هم می‌زنند. در قرآن که آمده عفو بهتر از انتقام است در مورد افرادی است که از کرده‌ی خود پشیمان شده باشند و یا امید باشد که پشیمان می‌شوند و بازمی‌گردند، اما همان تاریخی که از آن مثال آوردید ثابت کرده است که هرچقدر در مقابل قدرت‌های بزرگ ضعف و زبونی کنید آنها سوار انسان می‌شوند. جالب است از ماجرای عاشورا هم برای فریب مردم مثال آوردند: مسلم به این خاطر والی کوفه را نکشت چون تا آن موقع هیچ تعرضی به ایشان نکرده بودند و سیره ائمه و جمهوری اسلامی ایران هم همین بوده است که آنها اول حمله نمی‌کنند ولی در صورت حمله دشمن تنها راه همین است که با قدرت دفاع کنید و به همین خاطر در قرآن گفته شده: ”و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون”تا به مسمانان جرعت و جسارت دهد تا در مقابل دشمنان بایستند و نهراسند. همان قرآن می‌گوید اگر مسلمانید از من بترسید و از دشمن نترسید. به همین خاطر است که ما در نماز بارها”الله اکبر”را تکرار می‌کنیم تا به ما این نکته یاد آوری شود که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت الله نیست”ید الله فوق ایدیهم”.

بخشش و عفو مربوط به کسی است که پشیمان شده باشد و یا امید برود دست از دشمنی ما برمی‌دارد درحالی‌که هدف آمریکا فقط ساقط کردن این نظام نیست بلکه می‌خواهد همانند قبل بر ایران مسلط شود و همانند عربستان مثل یک گاو شیرده بدوشد چون چیز مفت به دهان انسان مزه می‌کند و می‌خواهد دوباره هم آن را در اختیار داشته باشد. یک مسلمان واقعی باید همانند گفته قرآن “اشداء علی الکفار رحماء بینهم” باشد. خواهشا افکار پلید خود را در لفافه و با بردن نام سردار بزرگ اسلام نبرید درحالی‌که کوچک‌ترین اعتقادی به حرف‌های آن بزرگوار ندارید آنجا که فرمودند ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم. به همین خاطر امام خمینی فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته است. چون آن اسلامی که علیه ظالم قیام نکند و از حیثیت آبرو ناموس و وطنش دفاع نکند می‌شود همان اسلامی که قبل از انقلاب اسلامی ایران هم بود. با قدرت‌های بزرگ فقط با قدرت است که می‌شود حرف زد ولا غیر و این مطلب را هم تاریخ ثابت می‌کند.

این حرف‌ها را فقط کسی که تفکر انقلابی یعنی همان تفکر خمینی و سلیمانی و خامنه‌ای و…را داشته باشد درک می‌کند و انتظاری از شماها نیست. فقط خواهشا کمی جرئت و جسارت داشته باشید و این‌گونه افکار بزدلانه را به اسلام و مذهب و یا سلیمانی و…ربط ندهید.

هر روز که می‌گذرد این جمله سردار سلیمانی در وصیت‌نامه‌اش آشکارتر می‌شود”من حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم”.

دوستان و هم‌وطنان عزیز تاریخ دوباره تکرار شده است در صدر اسلام پس از درگذشت پیامبر مردم دچار حیرت و شک فراوانی شدند چون کسانی در مقابل هم ایستاده بودند و می‌گفتند حق با آنهاست که هرکدام سابقه‌ی طولانی در همراهی رسول‌الله در جنگ‌های مختلف و نقاط حساس تاریخ اسلام را داشتند و حرف و حدیث‌های زیادی در مورد هرکدامشان وجود داشت به همین دلیل مردم نمی‌دانستند که حق با کیست. امروزه هم که به همان شکل است ما باید به شهدا اقتدا کنیم و آنها را الگو قرار دهیم و بدانیم که راه حق همین است و بس.

انصاف نیوز اگر منصف هستید منتشر کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا