خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صرفاً جهت اطلاع آقای زنوزی!

رسول بهروش، روزنامه‌نگار، در یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت: «قهرمانی در جام حذفی نوش جان تراکتور و هوادارانش در هر گوشه ایران عزیز، اما دست‌ کم با این هلهله بی‌نظیر کنار جام امیدواریم دوستان از این به بعد شیرینی فتح جام فلزی را انکار نکنند و هیچ قهرمانی را به بند ملامت و تحقیر نکشند.

تراکتور در این سال‌ها یکی از پرهزینه‌ترین باشگاه‌های ایرانی بوده اما به هر دلیل دستاوردهای این تیم تناسبی با میزان مخارجش نداشته است. همین مسئله باعث شده بود شاهد کلکسیونی از بهانه‌تراشی‌ها و اتهام‌زنی‌ها از سوی منسوبان باشگاه تراکتور باشیم؛ یک روز با کلیدواژه «جام فلزی» قهرمانی‌های کسب‌شده توسط سایرین را بی‌ارزش قلمداد می‌کردند و روزی دیگر از بسیج‌شدن وزیر و وکیل برای جلوگیری از موفقیت تراکتور سخن به میان می‌آوردند. فراموش نمی‌کنیم که نوروز همین امسال جناب زنوزی روی آنتن زنده تلویزیون گفت: «اگر بگذارند، تراکتور هم قهرمان می‌شود.» الان گذاشتند؟

حتی پیش از همین بازی با فینال حذفی هم شاهد تکرار اتهامات مزبور در بالاترین سطح ممکن بودیم؛ جایی که آقایان نوبت به نوبت مدعی می‌شدند وزارت ورزش قصد دارد بعد از پرسپولیس به دیگر تیم تحت اداره‌اش هم جام بدهد؛ بنابراین استقلال را برنده خواهند کرد. در نهایت اما دیدیم که اگر مشکلی هم از ناحیه داوری وجود داشت، به زیان آبی‌پوشان بود و چه‌بسا داور پیش از ثبت گل دوم تراکتور می‌توانست خطای هند بازیکن این تیم را اعلام کند.

در نهایت به این دوستان بزرگوار یادآوری می‌کنیم جامی که به خاطرش نصف نیمه دوم را روی زمین خوابیدید و بعد از دریافتش جانانه پایکوبی کردید، همان فلز بی‌ارزش خوانده‌شده دیروز بود. همین طور این جام را از وزیری تحویل گرفتید که بی‌محابا به جانبداری از رقیب متهمش کرده بودید. نه آن فلز ناگهان تبدیل به طلا شد، نه این وزیر بی‌دلیل عزیز شد. این همه، معجزه تغییر موقعیت شما از بازنده به برنده است. پس کاش همیشه به موفقیت‌های دیگران احترام بگذاریم، شاید بقیه هم با ما چنین کردند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا