خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمارگیری انصاف نیوز درباره‌ی روزنامه‌ها

فقط در چهارماه اول سال جاری 58 روزنامه هستند که هر کدام بیش از 100 میلیون تومان آگهی دولتی گرفته‌اند. در میان این 58 روزنامه 42 رزونامه سراسری وجود دارد. روزنامه‌هایی که طبق قانون باید در 60 درصد از دکه‌های کشور پخش شوند. اما اسامی برخی از این روزنامه‌ها حتی برای اهالی رسانه هم آشنا نیست.

البته این روزنامه‌ها به جز آگهی دولتی، یارانه مطبوعات و کاغذ یارانه‌ای هم دریافت می‌کنند. انصاف نیوز قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی به بررسی مالکیت این روزنامه‌ها و همچنین کمیت و کیفیت مطالب تولیدی آنها بپردازد.

در بخشی از این گزارش‌ها قرار است از نظرات مخاطبان انصاف نیوز استفاده شود. روزنامه‌هایی که در ادامه‌ نام آنها آمده در 4 ماهه‌ی نخست سال جاری، هر کدام بیش از 100 میلیون تومان آگهی دولتی گرفته‌اند. شما نام کدام یکی از روزنامه‌های زیر را نشنیده‌اید؟

[poll id=”35″]

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ا ز قلم افتاده اند که وضعیت مشابه یا بدتری دارند امیدوارم معیارهای دیگری غیر از آنچه فرموده اید در کار نباشد

  2. تعدای از روزنامه های سراسری از قلم افتاده اند که وضعیت مشابه یا بدتری دارند امیدوارم معیارهای دیگری غیر از آنچه فرموده اید در کار نباشد

  3. روزنامه نسل فردا سالیان سال است که چاپ می‌شود و چون دفتر مرکزی آن در اصفهان است، شاید توزیع کمتری در تهران داشته باشد. البته یک روزنامه سراسری است و کیفیت متوسطی دارد.

  4. من اشتباهی اسم روزنامه هایی که شنیدم رو تیک زدم
    اگر امکانش رای بنده رو حذف کنید
    به ابتکار و مردم سالاری رای دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا