خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در شب نا آرام لبنان چه گذشت؟

به نوشته‌ی المیادین منابع آگاه از درگیری مسلحانه میان حامیان برادران حریری و کشته شدن یک شهروند لبنانی و همچنین درگیری مسلحانه در دو منطقه دیگر لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی به شبکه خبری المیادین گفت که درپی درگیری مسلحانه در منطقه “طریق الجدید” در بیروت یک شهروند لبنانی کشته شد و این درگیری پس از مداخله نیروهای ارتش و محاصره محل درگیری متوقف شد.

طبق گفته این منبع، درگیری شامگاه دوشنبه میان حامیان جریان المستقبل لبنان، به ریاست سعد حریری و حامیان بهاء حریری، برادر وی رخ داد.

در همین حال، خبرگزاری رسمی لبنان نیز گزارش داد که ارتش پس از درگیری مسلحانه برای کنترل اوضاع منطقه الطریق الجدیده را محاصره کرد.

در همین راستا، شبکه اسکای نیوز عربی نیز از درگیری مسلحانه در دو منطقه دیگر لبنان خبر داد.

طبق این گزارش، ساکنان منطقه بعلبک اعلام کردند که تیراندازی گسترده‌ای در این منطقه صورت گرفته است.

اسکای نیوز در این باره گزارش داد، مشخص شد که منبع این تیراندازی‌ها محله “الشراونه” و به دلیل گرفتن انتقام قومی بوده است.

طبق گزارش اسکای نیوز، درگیری‌های مسلحانه‌ای نیز شب گذشته در منطقه “القبه” در شهر طرابلس رخ داد.

در همین راستا، ارتش لبنان اعلام کرد که درگیری میان گروهی از جوانان در منطقه القبه شکل گرفت که منجر به درگیری مسلحانه میان آنها شد.

در بیانیه ارتش لبنان آمده است که یگان‌های ارتش به سرعت وارد عمل شده و به خانه فرد مسلح یورش برده و درحال تعقیب افرادی هستند که در این درگیری نقش داشته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا