خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«محرم امسال به یک الگو برای بشر تبدیل شد»

حجت‌الاسلام نصیرایی، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امسال همه شاهد شعور حسینی هیات ها، مداحان، هیاتی ها و سخنرانان در کنار شور حسینی بودیم و در واقع مراسم هیات ها به یک الگو برای بشر تبدیل شد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با ایسنا، درباره کیفیت رعایت نظم و پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال گفت: بر اساس اخبار و گزارش هایی که به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شد برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال کاملا رضایت بخش بود، امسال همه شاهد شعور حسینی هیات ها، مداحان، هیاتی ها و سخنرانان در کنار شور حسینی بودیم و در واقع مراسم هیات ها به یک الگو برای بشر تبدیل شد.

وی افزود: هیات ها، نهادهای مختلف و سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد خوبی داشتند و صدا و سیما هم به خوبی توانست در پوشش مراسم های عزاداری و برنامه های ویژه این ماه موفق عمل کند، خود هیات ها و مردم خوب متدین در این مراسم ها به خوبی در عین حال که مشارکت پرشوری داشتند نظمی فوق العاده را به نمایش گذاشتند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال بسیار ویژه بود، این شعور حسینی در کنار شور حسینی واقعا فوق العاده و مثال زدنی بود، درواقع ثابت شده است ملت ایران در هر موضوعی که اراده کند می تواند همچون یک الگو در جهان مطرح باشد.

نصیرایی در پایان گفت: روز گذشته نیز در کمیسیون فرهنگی مجلس نشستی را با مسئولین سازمان تبلیغات برگزار کردیم و به صورت ویژه گزارشات را در این حوزه مورد بررسی قرار دادیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا