خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طرح مجلس برای افزایش زاد و ولد

نماینده ملکان در مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای افزایش جمعیت و زاد و ولد خبر داد.

سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرحی که اخیرا برای تشویق افزایش جمعیت و زاد و ولد تدوین کردیم پیش‌بینی شده که بنیادملی جمعیت تشکیل شود که تمام بحث‌های ستادی مربوط به هدایت نهادها و سازمان‌های مختلف برای افزایش جمعیت را انجام دهد و به عنوان ستاد اجرایی افزایش جمعیت فعالیت کند.

وی افزود: در این طرح پیش‌بینی شده که برای تشویق افزایش زاد و ولد، برای فرزند سوم و چهارم به بعد سهامی از شرکت‌های معتبر دولتی از جمله پالایشگاه و پتروشیمی‌ها به عنوان «سهام آیندگان» تخصیص داده شود که این سهام مختص به فرزندان سوم و چهارم به بعد است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه براساس این طرح معاونت جدیدی در ریاست جمهوری به عنوان افزایش جمعیت تعریف می‌شود، گفت: با اعضای کمیسیون فرهنگی مشورت کردیم که این احکام در طرح جمعیت و خانواده ادغام شود و در غیر اینصورت طرح جدیدی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انصاف، خیلی جالبه! در زیر این مظلب طرح مجلس برای افزایش زاد و ولد ، در قسمت نوشته های مشابه تیتر وسط : فقط میتوانیم برای 50 میلیون نفر غذا تولید کنیم!!! تو رو بخدا ببین مجلس را محلی برای طرح چه ایده هائی کرده اند!!؟ باید خون گریست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا