خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حزب کارگزاران خبر انتخاباتی تابناک را تکذیب کرد

روابط عمومی حزب کارگزاران خبر «تابناک» مبنی بر پیشنهاد پنج گزینه انتخابات ۱۴۰۰ از سوی این حزب به اصلاح‌طلبان را کذب و مصداق بارز خبرسازی دانست.

به گزارش سایت کارگزاران، در نامه‌ای که علی‌رغم ارسال برای محمدصادق عرب، مدیرمسئول پایگاه اطلاع‌رسانی تابناک تا این لحظه این سایت از انتشار آن خودداری کرده، آمده است:

«پیرو درج خبری در پایگاه اطلاع‌رسانی تابناک با عنوان «۵ گزینه پیشنهادی حزب کارگزاران به اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰» ضمن تکذیب قوی محتویات این مطلب به اطلاع خبرنگاران و خوانندگان گرامی آن رسانه می‌رساند که حزب کارگزاران سازندگی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده، تا به امروز تلاش خود را در سطح درون‌حزبی معطوف به تصویب شکل و نوع ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نموده و قاعدتا به سطح بررسی مصادیق و حتی برنامه‌های انتخاباتی نرسیده است. لذا خبر پیشنهاد گزینه‌هایی به اصلاح‌طلبان از اساس کذب و مصداق بارز خبرسازی است. بدیهی است، کارگزاران سازندگی ایران پس از جمع‌بندی درباره برنامه‌های انتخاباتی خود و طی مراحل تشکیلاتی لازم، درباره مصادیق کاندیداتوری ریاست جمهوری با دیگر احزاب اصلاح‌طلب مشورت خواهد نمود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا