خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح استاندار درباره‌ی وضعیت مرحله‌ی دوم انتخابات در خوزستان

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با بیان این‌که بنا نداریم ساعت انتخابات را تمدید کنیم، گفت: تاکنون روند انتخابات روان است و مشکل خاصی نداشته‌ایم.

به گزارش ایسنا شریعتی پس از انداختن رای خود در شعبه مسجد شهدای حصیرآباد اهواز، ضمن تشکر از همه مجریان و ناظرین بر امر انتخابات، اظهار کرد: بنا بود مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اواخر فروردین ماه برگزار شود اما به علت شیوع کرونا، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر لغو آن گرفت و آن را به زمان دیگری موکول کرد. با توجه به اینکه شناخت ما در خصوص کنترل و راه‌های انتقال کرونا بیشتر شده، می‌توان  تمهیدات بیشتری برای مدیریت بیماری در نظر گرفت. به این دلیل  بنا شد انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی به شهریور ماه موکول شود.

وی افزود: برای اولین بار از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغات کاندیداها استفاده کردیم تا از تجمعات تا حد امکان جلوگیری شود و نامزدها بتوانند برنامه‌های خود را از طریق رسانه ملی ارائه دهند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه استامپ از شعب اخذ رای حذف شده است، گفت: استفاده از ماسک و وسایل خود مراقبتی الزامی است. تمهیدات لازم را برای برگزارکنندگان فراهم کردیم و سعی کردیم به گونه‌ای عمل کنیم تا امکان انتقال ویروس به حداقل برسد و سلامت مردم حفظ شود.

شریعتی با بیان اینکه خوشبختانه انتخابات به خوبی در حال پیش رفتن است، گفت: ما برای اولین بار ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز را عضو ستاد انتخابات کردیم تا از تجربیات آن‌ها برای برگزاری انتخابات استفاده کنیم.

وی افزود: خدار را شکر روند انتخابات روان است و تاکنون مشکل خاصی نداشته‌ایم و هیچ موردی از هیچ کدام از حوزه‌های انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گزارش نشده است.

وی ادامه داد: امور انتخابات به صورت عادی در حال جریان است و مردم پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند. ضمن این‌که پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

استاندار خوزستان بیان کرد: طبق گزارشی که دقایقی پیش از وضعیت شعب به دستم رسید، مورد خاصی در مورد صندوق‌های سیار و ثابت وجود نداشته است.

وی با بیان این‌که بنا نداریم ساعت انتخابات را تمدید کنیم، گفت: اصرار ما بر این بود که انتخابات پس از ۱۰ ساعت به پایان برسد و از تمام مردم شریف شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی درخواست دارم در وقت مقرر در انتخابات مشارکت داشته باشند و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند تا ان‌شاءالله مجمع نمایندگان استان تکمیل شود و بتوانند پیگیر امورات استان و مردم باشند. به هر حال فعلا دستورالعمل کشوری اعلام کرده که پایان ساعت رای‌گیری ساعت ۱۸ امروز است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا