خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آلمان و ژاپن ۲ آذر ۱۴۰۱

پخش زنده آلمان و ژاپن ۲ آذر ۱۴۰۱ را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در نخستین بازی خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی آلمان و ژاپن امروز و از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران در نخستین دیدار خود در روز چهارم رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آلمان و ژاپن ۲ آذر ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آلمان و ژاپن ۲ آذر ۱۴۰۱

پخش زنده آلمان و ژاپن ۲ آذر ۱۴۰۱

دو تیم امروز در استادیوم بین‌المللی خلیفه قطر به مصاف هم می‌روند. آلمان رده یازدهمی در رنکینگ فیفا، بعد از افتضاحی که در روسیه به بار آورد، با رفتن یواخیم لو و هدایت هانسی فلیک، نسلی جدید و جوان ساخته و برای رقابت‌های قطر یکی از مدعیان اصلی به نظر می‌رسد.

آلمان فلیک با ستارگان جوانش در ۵ بازی آخر خود در همه رقابت‌ها، دو برد برابر عمان و ایتالیا، دو تساوی با انگلیس و مجارستان و ‍۱ شکست برابر آلمان ثبت کرده‌اند.

سامورایی‌ها به عنوان نمایندگان سرافراز و قدرتمند آسیا احتمالا در قطر هم درخشش خود را تکرار می‌کنند. آن‌ها به عنوان تیم رنکینگ ۲۴ ام فیفا در ۵ بازی آخر خود در همه رقابت‌ها دو شکست برابر کانادا و تونس، دو برد برابر غنا و آمریکا و ۱ تساوی برابر اکوادور کسب کرده‌اند.

دو تیم پیش از این تقابل رسمی با هم نداشته‌اند و این نخستین دیدار رسمی دو تیم است. برای تماشای پخش زنده بازی آلمان و ژاپن ۲ آذر ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا