خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش محسنی اژه‌ای به شایعات اخیر علیه مسوولان قضایی

سخنگوی قوه قضاییه گفت: خبرهای دروغ نسبت به قوه‌ قضائیه و مسوولان قوه‌ قضائیه از سوی شبکه‌های ضدانقلاب مطرح شده که کذب محض است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در صد و نوزدهمین نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به ادعاهایی که اخیرا علیه قوه‌ قضاییه مطرح شده، گفت: خبرهای دروغ نسبت به قوه‌ قضائیه و مسئولان قوه‌ قضائیه از سوی شبکه‌های ضدانقلاب مطرح شده که کذب محض است. خیلی واضح است که این‌ها با سرویس های موساد و سیا همکاری دارند و در این باره در جعل مطالب بهره می برند، با این وجود بسیار ناشیانه کار می کنند.

وی افزود: این موضوع مسبوق به سابقه است، دهه اول انقلاب این موضوعات مطرح بود. بدتر از این حرف‌ها را علیه شهید بهشتی می زدند و در شب نامه ها و نشریات ضد انقلاب مطالبی علیه شهید بهشتی مطرح می کردند. کسانی این حرف ها را می زدند که در دامن انگلیس و آمریکا بودند. حتی در مقطع جنگ علیه کشور خود با صدام حسین همکاری می کردند. روزی داستان پرونده‌ای را برای شما می گویم که علیه شهید قدوسی و شهید بهشتی در روزنامه بنی‌صدر مطالبی مطرح می کردند که این افراد محاکمه شدند و برخی از این افراد که جرائمی دیگر داشتند اعدام شدند، یکی از آنها منوچهر مسعودی مشاور بنی صدر بود.

محسنی‌ اژه‌ای با بیان اینکه خدا را شکر که دشمنان از احمق ها قرار داده شده‌اند گفت: اینها وقتی بخواهند دروغی را بسازند از موساد و اینگونه سرویس ها کمک می گیرند. علت آن هم واضح است. معلوم می شود که تیغ قوه‌ قضائیه موثر است و تیغ عدالت بر گردن نفوذی‌ها و دشمنان به خوبی فرود آمده و ضربه کاری بوده است؛ اینها با این جوسازی ها فکر می کنند که قوه‌ قضائیه کوتاه می آید. من روزی در نماز جمعه مطرح کردم که فشار علیه نهادهای انقلابی و قوه‌ قضائیه زیاد خواهد شد، چون که قوه‌ قضائیه در مقابل ضد انقلاب ایستاده است.

وی افزود: به جرات می گویم که قوه‌قضائیه در مقابل این فضاسازی‌ها کوتاه نمی آید. اگر مصمم تر نشود از کار خود دست نخواهد کشید. ان شاء الله دست هر مجرمی را بر اساس موازین قانونی و شرعی کوتاه خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا