خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه به پناهیان و حدادعادل

حجت الاسلام عباس امیری‌فر در متن ارسالی به انصاف نیوز، درباره‌ی ویدیوی اخیر غلامعلی حدادعادل در دفاع از خود در برابر اظهارات پرویز فتاح،‌ رییس بنیاد مستضعفان و نیز چگونگی دفاع اخیر علیرضا پناهیان از خودش، که هر دو از رهبری در دفاع خود اشاره کرده بودند، نوشت:

سلام دوستان عزیز و بزرگوار. کار جناب آقای پناهیان و جناب آقای حدادعادل خواب همان عالمی است که شهید مطهری در کتاب حماسه حسینی نوشته است؛

یک روزی به فرمایش امام حسین (ع) در ذهنش شک کرد که فرموند «اصحابی بهتر از اصحاب خودم سراغ ندارم» و پیش خودش گفت مگر هنر کردند، منم آگه بودم جانم را فدای آقا می‌کردم!

عالم خواب ظهر عاشورا را دید، به محضر آقا مشرف شده و گفت من چه وظیفه‌ای دارم، آقا فرمودند وقتی مشغول نماز شدم اگر تیرهای دشمن آمد شما سپر باش. منم خودم را محکم نگه داشتم. تیر اول تا به سمتم آمد جا خالی دادم. تیر به بدن آقا خورد. سه بار این عمل تکرار شد. آخرین بار آقا لبخندی زدند فرمودند «من اصحابی بالاتر از اصحاب خود سراغ ندارم»

حالا ببینید این دو بزرگوار چطوری دارند جا خالی می‌دهند و همه‌ی تیر و کمان را به سمت مقام معظم رهبری برای دفاع غیرمعقول از خودشون می‌نمایند.

فتامل جیدا.

راز سند زمین ۴۲۰متری پناهیان در سعادت آباد

 اعتراف آقای فتاح، هشداری برای مسئولان نظام!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا