خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ منفی حناچی به پیام بزرگان اصلاحات

پیروز حناچی شهردار تهران با پاسخ منفی به پیام بزرگان جریان اصلاحات، حجت الاسلام میثم امرودی را به عنوان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری منصوب کرد.

به گزارش انصاف نیوز، بزرگان جریان اصلاحات به آقای حناچی پیام داده بودند که با توجه به حساسیت‌های به‌وجود آمده و سابقه‌ی امرودی، او را منصوب نکند ولی به این پیام‌ها بی توجهی کرد.

امرودی در گذشته در دوره‌هایی از جمله افراد همسو با افرادی متفاوت مثلا کروبی، احمدی نژاد، قالیباف و حالا حناچی محسوب می‌شده است.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکی از مهمترین مراکز فرهنگی شهرداری است که فرهنگسراها زیرمجموعه‌ی آن هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام. طبق ماده 13 اساسنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رئیس سازمان و اعضای هیات مدیره توسط شهردار تهران به هیات امنا پیشنهاد و با رای هیات امنا برای مدت 4 سال انتخاب خواهند شد. و طبق ماده 14 همین اساسنامه، حکم توسط شهردار تهران صادر خواهد شد.
    بنابراین، نوشتن اینکه «بزرگان جریان اصلاحات به آقای حجاچی پیام داده بودند که با توجه به حساسیت‌های به‌وجود آمده و سابقه‌ی امرودی، او را منصوب نکند ولی به این پیام‌ها بی توجهی کرد.» خیلی مقرون بصواب نیست. هیات امنای 11 نفره سازمان فرهنگی هنری، تنها دو عضوش را شهردار و رئیس شورای شهر تشکیل می دهند و شهردار تهران، اختیار مطلق درباره این سازمان را ندارد. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا