خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی دولت: ندادن پول ویلموتس ناخواسته بود

علی ربیعی، سخنگوی دولت در  مورد پرونده ویلموتس گفت: ما در خارج از کشور پول داریم و پول مربیان خارجی را معمولا از محل پولهایی که خارج از کشور داریم پرداخت می کنیم. متاسفانه تحریم های ظالمانه روح شادی جامعه را هدف گرفته است و به نحوی عمل کردند که امکان انتقال پول در خارج نیست و ویلموتس براساس بندی رفته ادعا کرده است.  معاونت حقوقی رییس جمهور وکلای خوبی به استخدام در آورده که با وزارت ورزش همکاری می کنند.  ندادن پول امر از پیش طراحی شده نبوده و ناخواسته بوده است.

به گزارش ایسنا، مراسم کمک مومنانه به خانواده های نیازمند توسط فدراسیون وزنه برداری برگزار شد. از نکات قابل توجه در این مراسم مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۲ بهداد سلیمی، مدال برنز مسابقات بین المللی ترکیه الهام حسینی و مدال طلای  محسن بیرانوند دبیر فدراسیون به فروش گذاشته شد تا مبلغ حاصل از فروش این مدال ها صرف کمک به نیازمندان شود.

علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه مراسم پویش کمک مومنانه خانواده وزنه برداری بیان کرد: از طرف همکارانم در هیات دولت از این کار نیک تشکر و قدر دانی می کنم. سه وزنه بردار با فروش مدال های خود کار خوبی انجام می دهند. من قبل از آغاز مراسم به محمد نصیری گفتم که با دیدن حرکاتش ذوق می کردیم. وقتی سنگین ترین وزنه ها در مسابقات بالا می رفت ما بسیار خوشحال می شدیم. آنچه جامعه ما نیاز دارد قهرمان است؛ آنهایی که در غم و شادی کنار مردم هستند. سلبریتی ها جایگاه خودشان دارند اما جامعه ما قهرمان می خواهد.

او ادامه داد: هیچ دوره ای مانند امروز مردم ما نیاز به همراهی ندارند. کمک مومنانه همیشه در سنت دیرینه ایران بوده است. زندگی مردم سخت شده و تحریم ها فشار زیادی به آنها وارد کرده است. دولت مانند ورزشکاران در حال مهار وزنه سخت مشکلات است. امروز مهمترین نیاز جامعه ما  در کنار هم بودن است. از بهداد سلیمی، الهام حسینی و محسن بیرانوند تشکر می کنم و من نیز به سهم خودم  ۱۰ میلیون تومان کمک می کنم و برای هر مدالی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می پردازم.

در پایان این مراسم ربیعی در جمع خبرنگاران در  مورد پرونده ویلموتس گفت: ما پول در خارج از کشور داریم و پول مربیان خارجی را معمولا از محل پولهایی که خارج از کشور داریم پرداخت می کنیم. متاسفانه تحریم های ظالمانه روح شادی جامعه را هدف گرفته است و به نحوی عمل کردند که امکان انتقال پول در خارج نیست و ویلموتس براساس بندی رفته ادعا کرده است.  معاونت حقوقی رییس جمهور وکلای خوبی به استخدام در آورده که با وزارت ورزش همکاری می کنند.  ندادن پول امر از پیش طراحی شده نبوده و ناخواسته بوده است.

ربیعی در مورد کمک دولت به ورزش گفت : دولت سعی کرده مشکلات ورزش را در حد توان حل کند. امروز آمریکا فشار زیادی برای انزوای ایران وارد کرده است و فشار زیادی روی مجمامع بین المللی می آورد.  یکی از تلاش های سیاست خارجی ما و با کمک وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک این است که این فشار را دور کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا