خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پوتین غرب را بر سر تحریم‌ها سرزنش کرد

رئیس جمهوری روسیه امروز (جمعه) با متهم کردن آمریکا به تضعیف نهادهای تجاری گفت: این اشتباهی است که امید دارم در بررسی نهایی رفع شود.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، ولادیمیر پوتین،‌ رئیس جمهوری روسیه درمصاحبه با ایتارتاس، پیش از حضور در نشست جی 20 گفت: تحریم‌هایی که آمریکا و اتحادیه اروپا به دلیل بحران اوکراین علیه روسیه وضع کردند،‌ به روسیه آسیب زد اما اقتصاد جهان نیز از آن متاثر شده است.
رهبر روسیه تاکید کرد، بلوکه کردن دارایی‌ها، منع صدور روادید و عدم اجازه به شرکت‌های روسی برای دسترسی به بازارهای مالی غرب و فن آوری، برخلاف قوانین بین‌المللی است چرا که تنها سازمان ملل حق دارد درباره تحریم‌ها تصمیم بگیرد.
وی افزود: آن‌ها همچنین برخلاف توافق‌های تجاری از جمله توافق عمومی تعرفه‌ها و تجارت عمل کردند؛‌ توافقنامه‌ای که خود آمریکا آن را ایجاد کرد. آمریکا خودش آن سازمان را ایجاد کرد و حالا به سادگی قوانین خودش را نقض می‌کند. امید دارم که در بررسی نهایی آگاهی از این مساله پیروز شود و چیزهای گذشته فراموش شود.
پوتین تاکید کرد، مساله تحریم‌ها را در نشست گروه 20 که قرار است از فردا (شنبه) در بریسبن استرالیا آغاز به کار کند مطرح می‌کند.
پوتین اذعان کرد که تحریم‌ها با کاهش قیمت نفت تاثیر خودشان را بر اقتصاد گذاشتند.
وی گفت: ذخایر ما به قدری است که به ما اجازه می‌دهد تا تعهدات اجتماعی خودمان را اجرا کنیم.
رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که مسکو در حال گرایش به سمت چین است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا