خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سعید نمکی ۱۴۰۰ می‌آید؟ جهانپور: الان وقت این حرف‌ها نیست

کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت درمورد احتمال کاندیدا شدن سعید نمکی برای سال ۱۴۰۰، به انصاف نیوز می‌گوید: ایشان به این مسائل فکر نمی‌کنند. اصلا چنین بحث‌هایی نه شکل گرفته است و نه الان جایش هست؛ الان وسط کرونا مردم و وزارت بهداشت گرفتارند. وزیر بهداشت کجا به فکر کاندیداتوری است؟!

جهانپور در پاسخ به این سوال که اگر وضعیت کشور عادی شود ممکن است کاندیدا شوند، گفت: فعلا چیزی که داریم ستاد ملی مبارزه با کرونا و مقابله با کرونا است. فکر نمی‌کنم الان هیچ مساله‌ی دیگری موضوعیت داشته باشد. آنهایی که به فکر کاندیداتوری برای ریاست جمهوری‌اند دل خوش زیادی دارند! انتخابات یک سال دیگر است و الان وقت این کارها نیست.

سعید نمکی از سال ۹۷ به‌عنوان وزیر بهداشت دولت دوازدهم مشغول به کار است.  این سیاستمدار و داروساز ایرانی عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی است. در اسفند ۹۸ در پی شیوع ویروس کرونا، حسن روحانی با صدور حکمی سعید نمکی را مامور تشکیل ستاد مبارزه با کرونا کرد. نمکی ریاست این ستاد را نیز عهده‌دار شد. این ستاد ماموریت دارد که از تمام توان مجموعه‌های ذی‌ربط به‌منظور کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه‌کنی هر چه سریع‌تر این بیماری استفاده کند.

کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ – سعید نمکی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا