خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هتل حجاب تهران

رپورتاژآگهی

پایتخت ایران، تهران پرترددترین شهر ایران است که از کل کشور روزانه در این شهر رفت‌وآمد دارند. شاید باور نکنید، اما بسیاری از آن‌ها که‌ توان عبورومرور سریع به این شهر را دارند، مثل ساکنان کرج هرروز به تهران می‌آیند و برمی‌گردند. با این همه بسیاری هم برای تفریح و بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های طبیع شهر راهی آن‌جا می‌شوند. تهران که تاکنون طولانی تر از همه شهرهای دیگر ایران پایتخت بوده است، مطمئنا مکان‌های دینی و جاذبه‌های گردشگری جذابی دارد که می‌توانند دل هر بیننده‌ای را جذب کنند. شما می‌توانید برای سفر به این شهر با خانواده یا با گروه‌هایی از دوستان در ماه‌های بهار و نوروز اقدام کنید؛ زیرا شرایط سفر به آن‌جا مهیا است و تقریبا اکثر تهرانی‌ها شهر را ترک کرده‌اند. با این همه اگر به تهران می‌روید و مکانی برای اسکان ندارید، تا آخر این مطلب را مطالعه کنید؛ ضمن شناخت تعدادی از گردشگاه‌های این شهر با هتل حجاب هم آشنا خواهید شد.

مکان‌های گردشگری تهران

تهران را می‌توان از نظر گردشگری به چند دسته تاریخی، ملی و طبیعی تقسیم کرد. در دسته تاریخی، ملی از بنا و عمارت‌های بزرگ گرفته تا وسایل گران‌قیمت و جواهرات وجود دارند که از آن‌ها در موزه‌ها محافظت می‌شوند و خانه‌ها هم بازدیدی عمومی دارند. به‌علاوه تاریخ، شهر تهران هزاران جاذبه گردشگری طبیعی نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید؛ مکان‌هایی مثل کوهستان‌های معروف یا پارک‌های کوهستانی که تفرجگاه‌های یلاقی تهران هستند.

موزه عبرت

تاریخ ایران باشکوه و جذاب است، اما گاهی نقاط تاریکی می‌توان در آن پیدا کرد که چشم هر خندانی را گریان می‌کند و واقعا ناراحت کننده هستند. یکی از این نقاط، موزه عبرت تهران است. موزه‌ای که در برهه‌ای از تاریخ زندان زنان بود و در دوران پهلوی دوم ساواک از آن به‌عنوان مکانی برای شکنجه و نگهداری از زندانی‌های امنیتی استفاده می‌کرد. این ساختمان اکنون به‌صورت موزه درآمده و همه قسمت‌های آن را بازساری کرده‌اند. شما می‌توانید با بازدید از آن‌جا همه رنج و مهنتی را که زندانی‌ها تحمل کرده‌اند، با چشم خود ببینید و با ذهنتان درک کنید. این موزه شامل قسمت‌هایی از زندان مثل سلول، اتاق بازجویی، شکنجه، یادگاری‌های زندانیان و… می‌شود که توسط سازمان میراث فرهنگی بازسازی شده‌اند.

راحت‌ترین راه رفتن به این موزه استفاده از مترو است. شما می‌توانید با سوارشدن به خط یک مترو در ایستگاه امام‌خمینی پیاده شوید و با چند قدم پیاده‌روی به آن‌جا برسید

پیست‌اسکی‌های تهران

شهر تهران سه پیست اسکی معروف با نام‌های دیزین، شمشک و توچال دارد که مخصوص طبیعت‌گردان و ورزشکاران عزیز است. این سه پیست همه به وسایل و امکانات ورزش اسکی مجهز هستند و تله‌کابین و تله‌سیژ را هم برای دیگر مسافران استفاده می‌کنند. شما می‌توانید در ماه‌های سرد سال راهی این سه پیست شوید و لحظاتی ناب را کنار دوستان خود تجربه کنید. آدرس هرکدام از آن‌ها را  درادامه برای شما نوشته‌ایم.

پیست توچال:  تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک

پست شمشک: تهران، بزرگراه بابایی، جاده لشگرک، جاده اوشان فشم، شمشک، پیست اسکی شمشک

پیست دیزین: شهرستان کرج، ۷۴ کیلومتری جاده چالوس، پیست اسکی دیزین

معرفی هتل های تهران

شهر تهران هتل‌ها و اماکن استراحتی گوناگون و متنوعی دارد که شما می‌توانید در هرکدام از آن‌ها ساکن شوید. مطمئنا در شهری مثل تهران هتل‌های بی‌کیفیت و دور از تکنولوژی وجود ندارد و باید بدانید که همه آن‌ها به سامانه‌های رزرو آنلاین متصل هستند. این به معنای این است که امکان مشاهده قیمت هتل های تهران در علی بابا و رزرو به‌صورت آنلاین برای شما فراهم شده و فقط کافی است قبل از سفر سری به درگاه‌های اینترنتی مخصوصش بزنید.

هتل حجاب تهران

هتل حجاب یکی از هتل‌های سه ستاره تهران است که با توجه به قیمت و امکاناتی که ارائه می‌دهد، شرایط بسیار خوبی دارد. این هتل دوست‌داشتنی برای کسانی است که می‌خواهند در مرکز شهر به امکانات و مکان‌های دیدنی دسترسی داشته باشند و علاوه‌برآن با هتلی قابل قبول روبرو شوند. هتل حجاب سال 93 در 10 طبقه با 43 باب اتاق و سوئیت ساخته شد. اتاق‌های این هتل امکانات و شرایط ایده‌آلی دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به سیستم‌های گرمایش و سرمایش، سیستم روشنایی قوی، وسایل خواب، کمد، دراور، رخت آویز، صندوق امانات داخل اتاق و سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی اشاره کرد.

سازندگان هتل سعی‌شان بر این بوده که اتاق‌هایی شیک بدون نقص و زیبا را دراختیار مسافران بگذارند که البته در این مساله هیچ کمبودی هم مشاهده نمی‌شود. کنار امکانات اتاق‌های هتل، خود هتل امکانات جداگانه‌ای مثل کافی‌شاپ، دستگاه‌های فکس و چاپ، اینترنت در لابی، خشکشویی، خدمات معلولان، خدمات بیدارباش، پخش روزنامه روزانه، سیستم اعلام و اطفای حریق و تاکسی سرویس دارد که با توجه به نیاز، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سیستم رزرواسیون این هتل کنار پذیرش‌های 24 ساعته حضوری به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا رزرو هتل تهران را به‌راحتی و در کم‌تر از چند دقیقه انجام دهید.

رزرو هتل های تهران

همه هتل های تهران مثل هتل حجاب سیستم‌های رزرو آنلاین دارند و این امکان را به مشتری‌های خود می‌دهند که انتخاب خود را بدون نیاز به حضور در هتل رزرو کنند. این عمل در درگاه‌های اینترنتی مثل علی بابا انجام می‌شود و شما بدون نیاز به ارائه هیچ کارت یا وسیله‌ای اتاق خود را رزرو می‌کنید. رزرو هتل تهران با علی بابا ضمن ویژگی مهمی مثل سرعت ویژگی دیگری دارد. در این سایت شما می‌توانید هتل‌های موجود را با ضمانت قیمت کم‌تری نسبت به دیگر سایت‌ها رزرو کنید.

لطفا نظرات و انتقادات خود را درباره استفاده از هتل و ویژگی‌های آن با ما درمیان بگذارید تا دیگر کاربران هم با آگاهی بهتری برای این کار اقدام کنند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا