خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«س.ک.س اینترنتی و تل س.ک.س رایج شده»

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: امروز فضای مجازی در منکرات در اولویت نسبت به موضوع انتخابات و حجاب قرار دارد و متأسفانه از سوی برخی مسئولان شاهد خیانت در معرفی اینترنت شدیم.

به گزارش عصر ایران، آیت‌الله موحدی کرمانی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به تعیین اولویت‌های امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اولویت‌های منکرات باید مشخص شود که با صحبت‌های انجام شده توسط اعضا متوجه نشدم که کدام یک از موارد جزء اولویت‌های منکرات است. همچنین مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات‌شان به شبیخون فرهنگی اشاره می‌کنند، آیا مسئولان چنین فرمایشات رهبری را تحلیل کرده‌اند که منظور مقام معظم رهبری چیست. وقتی مقام معظم رهبری فرهنگ را در اولویت می‌دانند و به شبیخون فرهنگی اشاره می‌کنند؛ بنابراین باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم، موضوعی که امروزه گرفتارش شدیم و وارد منازل‌مان شده است.

به گزارش ایکنا، وی افزود: شبیخون فرهنگی امروزه به سراغ همسران و فرزندان کوچک و بزرگمان آمده است. برای مثال اگر وارد یک ضیافت خویشاوندی شوید، متوجه می‌شوید که همه اعم از کوچک و بزرگ، سرشان را وارد موبایل‌ها کرده‌اند و آیا این سوال برایمان پیش آمده است که در این موبایل‌ها چه می‌گذرد و مردم چه می‌بینند.

فضای مجازی می‌تواند دین و اسلام را از بیخ ریشه کن کند و چنین قدرتی را دارد

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران تصریح کرد: محتوایی از سوی خبرگان مجلس به دستم رسید که در این محتوا خطرات فضای مجازی منتشر شده است. در این محتوا متوجه شدم که فضای مجازی می‌تواند دین و اسلام را از بیخ ریشه کن کند و چنین قدرتی را دارد.

بدحجابی بد است اما فضای مجازی صدبرابر بدتر است

وی بیان کرد: بدحجابی بد است اما فضای مجازی صدبرابر بدتر است. در این محتوای بدست آمده از مزایای فضای مجازی گفته شده که شامل بانکداری الکترونیکی، تسهیل در ارتباطات، دسترسی به منابع علمی، کمک به محیط زیست، دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک است

آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: ترویج میلیون‌ها سایت در راستای ترویج فساد، فحشا، فیلم و عکس مستهجن، انتشار مطالب و فیلم‌های ضد خدا، دین، تشیع و معنویت و جاسوسی از حریم شخصی از جمله آثار منفی اینترنت بوده که در این محتوای بدست آمده از مجلس خبرگان است.

بسیاری از دختران، عکس‌های برهنه‌ای از خودشان را منتشر می‌کنند که این امر س ک س اینترنتی است

وی بیان کرد: اینترنت سبب تشویق به خودکشی، ارائه راهکارهای آسان برای خودکشی، انواع مفاسد جنسی، ایجاد شبهه، دعوت به بی‌غیرتی، کمک به شورش، فروش اسلحه، فروش مواد مخدر، گرایش به سازمان مجاهدین خلق و منافق و ایجاد انحرافات فکری و محتوای ضاله می‌شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران تصریح کرد: در فضای مجازی شاهد هستیم که بسیاری از دختران، عکس‌های برهنه‌ای از خودشان را منتشر می‌کنند که این امر س ک س اینترنتی و تل س ک س است که متأسفانه این امر در کشور رایج شده است.

وی بیان کرد: متأسفانه از سوی برخی مسئولان شاهد خیانت در معرفی اینترنت شدیم. یعنی بسیاری از مسئولان اینترنت را به خوبی معرفی نکردند و آثار منفی و مثبت آن را یکسان برای جامعه اعلام کرد‌ه‌اند درحالی که اینطور نیست و آثار منفی آن بسیار است.

آیت الله موحدی کرمانی اظهار کرد: در این محتوای بدست آمده عنوان شده است که ما می‌توانیم با توسعه و رشد فناوری اینترنت و شبکه ملی اطلاعات و مدیریت، آن را به راحتی یک اینترنت امن، سالم، پرسرعت، و ارزان در اختیار مردم قرار دهیم.

وی خطاب به اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز فضای مجازی در منکرات در اولویت قرار دارد و حتی موضوع انتخابات و حجاب در اولویت‌های دوم و سوم قرار دارد. تا جلسه بعد حتما مصوبه‌ای در این خصوص تهیه و در جلسه بعد اسفندماه ارائه شود.

آیت‌الله موحدی کرمانی اظهار کرد: اگر در روزگاری تأسیس فاحشه خانه با هزینه‌های سنگین دایر می‌شد متأسفانه امروز با کمترین هزینه و از طریق اینترنت ایجاد شده است. ائمه جماعت باید این منکر اصلی یعنی اینترنت را در خطبه‌ها فریاد بزنند تا همه احساس خطر کنند.

وی بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مناسب و هماهنگ با دین، نظام و رهبری گام بردارد، یک لحظه نشستن بر سرمسئولیت و دریافت یک ریال حقوق حرام است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حضرت ايت الله اگرخداي ناكرده همه اين فرمايشات صحيح بأشد نقش حضرتعالي و امثالهم در پديد اوردن اين بحران تأسف بار پر رنگ تر از ديگران بوده و خواهد بود. لطفا بجاي توضيح واضحات كيفر خواست را عليه خود صادر بفرماييد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا