خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نه ناطق عوض شده و نه خاتمی

سید محمدعلی ابطحی رییس دفتر سیدمحمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری و عضو مجمع روحانیون مبارز در یادداشتی در تلگرام نوشت:

یکی از پدیده‌های مهم سیاسی در تاریخ معاصر رابطه‌ی ناطق نوری و خاتمی است. این دونفر اولین رقابت جدی را باهم در انتخابات تعیین کننده سال ۱۳۷۶ برای کرسی ریاست جمهوری داشتند. هردو اصیل بودند. متشخص و محترم. همین هویت‌های اصیل باعث شد که بعد از آن انتخابات که ناطق رییس پارلمان ماند و خاتمی رییس جمهور، بهترین رابطه‌ی دولت و مجلس در تاریخ همکاری این دو قوه رقم بخورد.

امروز رفتم عید دیدنی آقای ناطق. نه آقای ناطق تغییر کرده و عوض شده و نه خاتمی. اما بعد از گذشت بیست سال همچنان هردو در یک جبهه درکنار هم دوست و برادر باقی مانده‌اند.

حضور مدیران بی پشتوانه و بی هویت در سال‌های بعد در قوه مجریه نشان داد که اصالت و داشتن هویت اصیل چقدر در سرنوشت مردم موثر است.

در دیدار امروز کلی صحبت درمورد جایگاه تضعیف شده‌ی روحانیت فعلی و مقایسه‌ی آن با زمان‌هایی که روحانیت پشتوانه‌ی اعتماد مردم بود صحبت شد. طبق معمول آقای ناطق از آن دوران‌ها خاطرات شیرینی از منبرها و فعالیت‌های خودش تعریف کرد.

کتاب «ما باختیم» خودم را که تازگی منتشر شده و وبلاگ‌های آذر ۸۳ تا آذر ۸۴ هست و به دوران رییس جمهور شدن آقای احمدی نژاد برمیگشت به ایشان تقدیم کردم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شخصیت های اصیل چنانچه تغییری داشته باشند ان تغییرمحصول درک وفهم واقعیت هاست وانطباق خود برهمان ارتقا فهم ودرک است ….واین اساسا ارتباطی با دغل کارها وشارلاتان ها ندارد درد ای دیار بالاکشاندن این کاریکاتورهاست……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا